• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bij het verdeel kap

hoi gsi freak s

me probleem is als ik start kom bij het verdeel kap

kom t er schok aan als ik wilt start wie kan mij bij helpen info aub is un 2one heb niewe boucie en bouce kabel s

en verdeel kap plus die binnen router ook vervagen nog steest de zelf probleem met hard schok geeft :(:(:(

Waarschijnlijk heeft ie een schok gehad van de bougiekabels :P Zelfs z'n post-count teller staat op 0 :P

origineel gepost door lilhomie

hoi gsi freak s

me probleem is als ik start kom bij het verdeel kap

kom t er schok aan als ik wilt start wie kan mij bij helpen info aub is un 2one heb niewe boucie en bouce kabel s

en verdeel kap plus die binnen router ook vervagen nog steest de zelf probleem met hard schok geeft :(:(:(

Mag ik het een poging geven om te verduidelijken? Dan heb je misschien niet het antwoord waar je op hoopte, maar wel een klein lesje spelling...:hmmz

"hoi gsi freaks,

mijn probleem is als ik start komt er bij de verdeel kap een vonk uit. (?) Wie kan mij hierbij helpen?! Info aub, het is een C20NE. Ik heb nieuwe bougies, bougie kabels, een verdeel kap en de rotor al vervangen, maar nog steeds het zelfde probleem dat hij een harde schok geeft".

Even vrij vertaald...:angel

Mij lijkt het trouwens prima in orde als hij een harde schok/vonk geeft, maar goed, zoals al eerder gemeld is het uit het gebrekkig gespelde verhaal moeilijk op te maken wat nou het probleem is?! Komt de vonk er uit op een verkeerde plaats soms?

:wtf

dat nu op drie bouce loop :(

Dus hij loopt op drie pitten? Eén vonkt dus niet?!

Hoe heb je dat getest?

heb ik al vervangen bougie kabel

Hee man je gaat vooruit! Vaker posten op forums en het komt helemaal goed met je spelling!:P

:jerry

Maar ok, had je nou één voor één de uitgangen uit de verdelerkap getest om te kijken of er een vonk is of niet? Lijkt me namelijk stug dat na het vervangen van alle delen er maar één niet vonkt.... Hoewel er ook bij een C20NE volgens mij een sturing aanvast zit vanuit de ECU, net zoals een C20XE toch? Of heeft een 8 klepper geen ontstekingsmodule?

Ik heb dat ding 1x zien rijden hier in Deventer.

Op ze zachts gezegt niet mijn smaak!:agent

Terug
Naar boven