• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bijna 10.000 posts van wim-v6

zal deze klokje rond gaan bij 99999 > 00000 posts haha..

bij onze golf-III TDi van de zaak met digi kilometer teller is ie opnieuw begonnen bij 300.000km, alleen blijven de letters TOTAL nu weg..

deze staat nu weer op 140.000km, en rammelt ratelt trilt rookt kraakt schuurt en schommelt nog vrolijk verder..

Willem

en iedereen is weer een zooitje posts kwijt..:D:D

geen 10.000meer voor wimpie:vertag

modje aan het opruimen.

bij mij verdwijnen er maar een stuk of 5 per opruiming:wors en bij wimpie meer dan 800 ????? zegt dat alleen ook al niet wat ?? ? ? ? ? ? ? :jerry

origineel gepost door OPC Turbo

Ik kon het niet laten om ff een speciaal felicitatie Topic aan te maken voor Willem.

Deze week zal hij de 10.000 post nog wel halen denk ik dus bij deze alvast gefelicteerd!

Volgens mij is er geen forum op de wereld waar 1 persoon zo actief is :wtf

IK heb zelf op een andere forum 6000+posten

Hahaa.. Jemig wat een berg gouden sterren achter je naam Willem !!

Goeiedag. Menig hoge pief bij defensie zou hier jaloers op zijn.. haha :P

Van alle posts hier op het forum, is net iets meer dan 2,5% afkomstig van jouw ! :o Flink aandeel...

Tot op heden heb ik me meesten sterren op de vriezer staan hier thuis.. Maar die zijn dus uiteindelijk gekocht nog ook, niet eens verdiend.. :angel

haha, jawel Jeroen, je hebt eerst Centen VERDIENT, toen de Vriezer gekocht...

Of heb je een PL afgesloten voor die Vriezer :jerry:jerry:jerry:jerry

Willem

Terug
Naar boven