• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BIjna opel (Suzukie Wagon R)

Maurice89

Post vaak
Hopelijk kan iemand me helpen,

Maar me vriendin en daar de moeder er van rijdt een Suzukie Wagon R. Bj is 2001.

De rechtste voor box is opgeblazen. Kan iemand mij vertellen welke ik moet bestellen? Of welke maten? Ze wil ook graag achterin twee boxen plaatsen. De kabels enzo liggen er gewoon. Want ze willen weer goed muziek kunnen luisteren:P

Hopelijk kan iemand mij helpen,

Groetjes Maurice

Het is nu vakantie tijd, en het is momenteel vrij rustig op het forum.

Maar misschien een domme vraag.

Een Wagon R dat is geen opel.

Dus ik denk dat je vraag hier niet echt beantwoord zal worden.

Maar wie weet.

Ga naar een automateriale zaak of carhifi zaak, die hebben boeken en kunnen daar zo opzoeken welke speaker maat er in past.

Dan is het aan jouw budget welk merk je wilt.

Succes

Hartelijk bedankt voor de antwoorden:thumbup:D

Ik ga hopelijk me moeders vriendin weer blij maken zodat ze weer lekker muziek kan luisteren. De boxen zitten voor bij het raam:P En achterin in de dakhemel, ik meet wel de maten op en neem denk de auto wel mee na een muziek zaak.

Terug
Naar boven