Nou beste mensen, het zit niet mee!
Ik heb een Opel Astra uit 1994, eerste cylinder tikt, koppaking vervangen, en zowel alle onderdelen die nodig zijn om het rijdend te houden.
(Koppaking, toerentalsensor, bobine sensor, bougy kabels etc etc...)
Kleppendeksel pakking bestaat uit vloeibare pakking.
Het probleem:
Ik rijd vanochtend naar m'n werk, uit alle 4 de ventilatie roosters rook...
Dit gebeurde niet toen ik terug reed!
Het ruikte echt als puur uitstoot, maar niets raars kunnen ontdekken.
Koelvloeistof blijft op pijl, vin slaat aan, lekt geen koelvloeistof, olie of andere substanties.
Doek op het uiteinde van de uitlaat gehouden, ik hoor gesis onder de auto vandaan komen.
Daarbij, beslaan mijn ruiten met een dikke laag condens, en ook een bruinachtige condens.
Het trekt niet weg, en als ik mijn kachel voluit zet, wordt het erger.
Ik heb geen airco.
Als ik de motorkap open doe, komt daar geen rook uit, maar het stinkt wel naar uitstoot.
Ik heb eigenlijk bijna nooit bijrijders, maar vanavond lag er een heel klein beetje water (3 druppels) bij mijn bij rijderskant, precies bij m'n middenconsole.
Wie-o-wie heeft een idee, waar ik zou kunnen beginnen...
Ik moet sowieso een nieuwe uitlaat, maar uitlaat pakking is allemaal rond de 75000 vervangen, en hij staat nu 76000.
Iedergeval harstikke bedankt voor het meedenken...
Ik wil er alles aan doen om mijn geliefde astra te houden... ook na alle problemen!
Ik heb een subwoofer geinstalleerd in mijn auto, daarvoor heb ik een gaatje geboord, maar de problemen begonnen pas een week later(nu dus), en ben door het metaal gegaan, zonder iets te raken!
Ik heb een Opel Astra uit 1994, eerste cylinder tikt, koppaking vervangen, en zowel alle onderdelen die nodig zijn om het rijdend te houden.
(Koppaking, toerentalsensor, bobine sensor, bougy kabels etc etc...)
Kleppendeksel pakking bestaat uit vloeibare pakking.
Het probleem:
Ik rijd vanochtend naar m'n werk, uit alle 4 de ventilatie roosters rook...
Dit gebeurde niet toen ik terug reed!
Het ruikte echt als puur uitstoot, maar niets raars kunnen ontdekken.
Koelvloeistof blijft op pijl, vin slaat aan, lekt geen koelvloeistof, olie of andere substanties.
Doek op het uiteinde van de uitlaat gehouden, ik hoor gesis onder de auto vandaan komen.
Daarbij, beslaan mijn ruiten met een dikke laag condens, en ook een bruinachtige condens.
Het trekt niet weg, en als ik mijn kachel voluit zet, wordt het erger.
Ik heb geen airco.
Als ik de motorkap open doe, komt daar geen rook uit, maar het stinkt wel naar uitstoot.
Ik heb eigenlijk bijna nooit bijrijders, maar vanavond lag er een heel klein beetje water (3 druppels) bij mijn bij rijderskant, precies bij m'n middenconsole.
Wie-o-wie heeft een idee, waar ik zou kunnen beginnen...
Ik moet sowieso een nieuwe uitlaat, maar uitlaat pakking is allemaal rond de 75000 vervangen, en hij staat nu 76000.
Iedergeval harstikke bedankt voor het meedenken...
Ik wil er alles aan doen om mijn geliefde astra te houden... ook na alle problemen!
Ik heb een subwoofer geinstalleerd in mijn auto, daarvoor heb ik een gaatje geboord, maar de problemen begonnen pas een week later(nu dus), en ben door het metaal gegaan, zonder iets te raken!