• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BinnenSpiegel weer vast plakken

Rottentweetie

Post weleens wat
Beste mensen,

Bij het een beetje vaster draaien van mijn binnenspiegel, dacht mijn binnenspiegel, bekijk het dan maar lekker, dan val ik lekker naar beneden.

Oftewel, bij het vastdraaien van me binnenspiegel, viel het houdertje van het raam. (Dat ijzertje wat op je raam geplakt zit)

Hoe kan ik dit weer het best vast maken/plakken?:hmmz

Groet,

Kevin

heb ik verleden jaar ook gehad. alles wat daarvoor op de markt is werkt niet!! beste rijd je naar carglass daar hebben ze er fatsoenlijk spul voor!

heb ik verleden jaar ook gehad. alles wat daarvoor op de markt is werkt niet!! beste rijd je naar carglass daar hebben ze er fatsoenlijk spul voor!

Glas siliconekit werkt top!:thumbup:thumbup

Heb het hier eerder mee gefixt en dat is nooit meer los gekomen...

Heel dun laagje (mag niet gaan veren natuurlijk, anders trilt de spiegel) goed aandrukken, spiegel pas de dag erna monteren...en wel zorgen dat het niet vriest die nacht dat je het gaat doen, of de auto ergens binnen zetten...

Glas siliconekit werkt top!:thumbup:thumbup

Heb het hier eerder mee gefixt en dat is nooit meer los gekomen...

Heel dun laagje (mag niet gaan veren natuurlijk, anders trilt de spiegel) goed aandrukken, spiegel pas de dag erna monteren...en wel zorgen dat het niet vriest die nacht dat je het gaat doen, of de auto ergens binnen zetten...

Ik heb laats bij een citroen wat met hetzelfde systeem werkt als kadett e, loctite 3450 moet je maar eens halen, dat is 2 componenten lijm, bedenk wel, spul moet een hele dag en drogen, dus alleen het plaatje tegen je voorruit aan drukken en wat tape erover heen zodat het op zijn plek blijft, bedenk wel dat spul is oersterk, dus eraan trekken heeft geen zin, dan trek je de ruit aan dingenelen;)

Ik heb laats bij een citroen wat met hetzelfde systeem werkt als kadett e, loctite 3450 moet je maar eens halen, dat is 2 componenten lijm, bedenk wel, spul moet een hele dag en drogen, dus alleen het plaatje tegen je voorruit aan drukken en wat tape erover heen zodat het op zijn plek blijft, bedenk wel dat spul is oersterk, dus eraan trekken heeft geen zin, dan trek je de ruit aan dingenelen;)

ja dat werk idd prima! heb ik zelfs de scharniertjes van mn zijruitjes mee gelijmt en die zitten nu ook muurvast! goed spul;)

ja dat werk idd prima! heb ik zelfs de scharniertjes van mn zijruitjes mee gelijmt en die zitten nu ook muurvast! goed spul;)

k heb vorig jaar een tube gehaald van bison

was klein ding maar ok

speciaal voor binnenspiegels

ook zat er een gaasje in de verpakking dat hoort tussen de ruit en spiegel en lijm werkt perfect

had er een zelfdimmende spiegel aan in hangt nog steeds

k heb vorig jaar een tube gehaald van bison

was klein ding maar ok

speciaal voor binnenspiegels

ook zat er een gaasje in de verpakking dat hoort tussen de ruit en spiegel en lijm werkt perfect

had er een zelfdimmende spiegel aan in hangt nog steeds

Terug
Naar boven