• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Binnenverlichting Sintra

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met de binnenverlichting van mijn Sintra (net gekocht). Als ik de deur open doe gaat de binnenverlichting niet aan. Als ik in de auto zit en de schakelaar voor de binneverlichting aan doe werkt alles, Als ik dit een minuut of 10-15 laat branden gaat hij vanzelf weer uit. Als ik dan de deur open doe gaat de binnenverlichting wel aan. Is er een manier om dit korter in te stellen?

Controleer eerst de schakelaar maar eens van het portier.

Heb je wel een piepgeluidje als je de sleutel in contact hebt (eerste stand) en je de deur los doet?

Controleer eerst de schakelaar maar eens van het portier.

Heb je wel een piepgeluidje als je de sleutel in contact hebt (eerste stand) en je de deur los doet?

Nu snap ik er geen zak meer van.

ten eerste schrijf je Zafira fout. Jij zegt het met een S.

Ik dacht. laat maar. Hij heeft een Sintra op zijn plaatje staan dus het zal wel...

En nu heb je het weer over een Sintra....of Zintra???

Lekker duidelijk dus.

Dus wat voor een auto hebben we het hier nou over?

Bouwjaar. Motortype enz....

Nu snap ik er geen zak meer van.

ten eerste schrijf je Zafira fout. Jij zegt het met een S.

Ik dacht. laat maar. Hij heeft een Sintra op zijn plaatje staan dus het zal wel...

En nu heb je het weer over een Sintra....of Zintra???

Lekker duidelijk dus.

Dus wat voor een auto hebben we het hier nou over?

Bouwjaar. Motortype enz....

He laag vlieger eerst zelf is goed lezen he ..valt me tegen woordig op dat er erg gouw raar gereageerd word .

Ed heeft het over een Sintra en het woord Zafira niet gebruikt dus met jou termen te gebruiken was Ed erg duidelijk en denk ik jij een beetje in de war .

en inderdaad zitten er geen portier schakelaars in een Sintra maar sleep contacten in de sloten daar zitten micro schakelaars in (erg gevoelig maar werkt wel)

in middels probleem verholpen instructie boekje verkeerd begrepen .ziteen instebaar gedoe naast de licht schakelaar en dat is voor vol aan of voor via dimmer zelfde als bij de andere schakelaar aan door aan de licht schakel knop te trekken .

Bert

He laag vlieger eerst zelf is goed lezen he ..valt me tegen woordig op dat er erg gouw raar gereageerd word .

Ed heeft het over een Sintra en het woord Zafira niet gebruikt dus met jou termen te gebruiken was Ed erg duidelijk en denk ik jij een beetje in de war .

en inderdaad zitten er geen portier schakelaars in een Sintra maar sleep contacten in de sloten daar zitten micro schakelaars in (erg gevoelig maar werkt wel)

in middels probleem verholpen instructie boekje verkeerd begrepen .ziteen instebaar gedoe naast de licht schakelaar en dat is voor vol aan of voor via dimmer zelfde als bij de andere schakelaar aan door aan de licht schakel knop te trekken .

Bert

[rquote=1848042&tid=140571&author=Famempeters]He laag vlieger eerst zelf is goed lezen he ..valt me tegen woordig op dat er erg gouw raar gereageerd word .

[/rquote]

En jij hebt nog nooit van EDIT gehoord?

Er stond echt Safira eerst!!!

Dus eerst iets uitzoeken alvorens je conclusies trekt.

[rquote=1848042&tid=140571&author=Famempeters]He laag vlieger eerst zelf is goed lezen he ..valt me tegen woordig op dat er erg gouw raar gereageerd word .

[/rquote]

En jij hebt nog nooit van EDIT gehoord?

Er stond echt Safira eerst!!!

Dus eerst iets uitzoeken alvorens je conclusies trekt.

Terug
Naar boven