• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bitburg 1/4m Mile 2008

7 uur stuiteren, daar heb ik niet echt veel zin in, maar de BBQ en wat te drinken erbij daar verheug ik me al wel op.

Ik zal nog even met bepakking naar de weegbrug :P even zien wat hij nu weegt.

Ik vertrek vanavond pas hoor, ff lekker eten thuis en dan 3 uurtjes knallen. Is kijken of me modificaties van afgelopen weekenden werken en alles heel blijft :agent

Ik ben ook net weer thuis.... Morgen komen de foto's.... Eerst slapen..... :sleeping:sleeping:sleeping:sleeping

Pff.... Nog lang niet klaar met de foto's...

Hier alvast een paar...

CIMG1182.jpg

CIMG1188.jpg

CIMG1193.jpg

Nu gaat ik weer verder... :sleeping

Sorry, helaas geen actie foto's/filmpjes van de Tigra, m'n moeder heeft ook een Tigra, en geloofde niet dat er eentje meedeed, dus vandaar de enige foto :P

Originally posted by SiDni

Sorry, helaas geen actie foto's/filmpjes van de Tigra, m'n moeder heeft ook een Tigra, en geloofde niet dat er eentje meedeed, dus vandaar de enige foto :P

pfffffffff king:

hehe nou het bewijs is er!! :thumbup

Ik ben nu net een uur thuis.

Ben echt kapot we hebben vanaf vanmorgen 11 uur in de auto gezeten.

tijden en andere reacties post ik morgen wel :P

Was absoluut heel erg geslaagd, erg gezellig! :thumbup:D:wors Ook even 2 runs gemaakt zondag in 't laatst met Freek z'n Corsa. Voor 't eerst in m'n rijbewijsleven een burn-out gemaakt en een run gedaan. :P Voor m'n gevoel ging 't wel aardig, alleen schakelde ik de eerste keer mis in de 3. Tijd 14,5 en gewonnen van een CRX. Tweede keer ging schakelen wel goed. Tijd 14,2 en gewonnen van een Corsa B c20let. Maar had beide keer veel te veel wielspin in de 1ste versnelling. Maar jah, gezien 't feit dat ik de auto niet ken en 't hele circus onbekend voor mij is, ging 't wel aardig. Heb iig lol gehad op de strip. :D

edit: Heb trouwens een hoop filmpjes en foto's maar dat moet nog ff wachten. Ga dadelijk nl weer op vakantie. :D

Originally posted by axel

Wat voor tijden hebben jullie gereden?

Ik een 13.57

Corsaboy een 13,8

Neetmans een 13.4

@Iedereen thnx voor de foto's, we want more :kewlpics

Originally posted by Neetmans

Originally posted by SiDni

pfffffffff king:

hehe nou het bewijs is er!! :thumbup

Tis ook de enige Tigrarijder die durft....

Waar blijft die gast die altijd WOEI WOEI roept en alles en iedereen afvinkt nu :jerry

Ik reed een 13.398 en had een index tijd van 13.480 opgegeven dus ik lag er meteen uit :(

( en ik rij zonder turbo ) :jerry

Originally posted by Corsa_GSi

Waar blijft die gast die altijd noob noob roept en alles en iedereen afvinkt nu :jerry

die komt toch niet joh

ik quote :

tigra's zijn geen sprintauto's

:sleeping

volgende keer zit mn phase2 erin, en misschien dat ik ook eens wat aan gewichtsbesparing kan gaan doen haha :)

Vollederen interieur draagt niet bij aan een gunstig gewicht ;)

volgende keer zit mn phase2 erin

Lul niet, volgens mij zit die er allang in man :fy1

Originally posted by Corsa_GSi

volgende keer zit mn phase2 erin

Lul niet, volgens mij zit die er allang in man :fy1

haha ik zweer het echt van niet!

je mag meerijden en dan trek ik mn computer open mag je het zelf zien :vertag

Terug
Naar boven