• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bitburg 1/4m Mile 2008

erg vette sprint meeting, ik ben weliswaar alleen als toeschouwer geweest, maar ook dit was zeker de moeite waard!

tot slot even een lekkermakertje! :D

2914412539_c71e54b1d7_o.jpg

gr jeroen

"Kampf Holland" dat moeten we doen, ik wil volgend jaar ook wel weer mee, maar dan wel als toeschouwer.

Zijn er nog foto's en filmpjes gemaakt ?

Foto's komen in de loop van de week wel denk ik ;)

Er zijn ook mensen die moeten werken (of in het bos zitten :p)

Ik heb iig een 13.09 gereden! Helaas net niet onder de 13 kunnen komen... Maar wel meer dan tevreden met deze tijd!!

die gele was van Klasen :angel( wat er ook op staat..) die reed 9.6 ofzo... die blauwe is van een nederlander en die was ook vrij rap..:D

Yep, je moet ff googlen voor die gele op youtube. Das drag day 2008 speedster of sow, dan szie je leuke beelden :wors

@noogy2000 Heb je nog meer foto's van mij? Ik zou graag de originelen van je gemaild krijgen :wub

origineel gepost door Wieleman

nice pic's vooral die 2 E kadett-juhs naast elkaar .. :wors

Thanx man! Idd wel een leuk gezicht zo, met die 2 kadettjes! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

Gr jeroen

Terug
Naar boven