• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bitter met monza velgen?

zitten meestal op die types bitter zijn allen iets breder als monza velgen meen dat ze 15'en7j en er zit een bitter naafkap op

Jazeker mooie velgjes. Alleen zijn ze bij de bitter aan de achterkant 8j en de voorkant 7Jx 15 et 36.

8J is bijna niet aan te komen voor een redelijke prijs. De 7j is al moeielijk.

Dus als iemand een setje 8j heeft liggen????? Meld je dan even bij mij.:D:D

dat zijn bitter cd wat jij beschrijft dit zijn de eerste types de cs die op die foto's staat is gebasseerd op een senator onderstel en heeft een 3.9 liter 6 cilinder

Als optie is de Ronal 7jx15 geleverd af fabriek op de monza.

De manta ascona waren meestal met voor 8j en achter 10j geleverd.

De smalle 400's stonden volgens mij op 6j of 7j velgen.

7j is volgens mij niet geleverd op de Monza. ET wijkt ook aardig af (49 om 36/23) dus dat lijkt me onwaarschijnlijk

Terug
Naar boven