• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

blaupunkt car 300 geen code.

Na vervangen accu, doet de radio het niet meer. Alle papieren en boekjes zitten bij de auto die nieuw is aangeschaft en maar een eigenaar heeft , helaas ontbreekt dus de carpass.....

Ne lees ik dat je de radio moet demonteren , en achterop staan nummers.

Als ik die nummers heb of een foto plaats hiervan kan iemand mij op weg helpen?

De dealer uit alkmaar waar de auto nieuw is gekocht kan niets meer betekenen hierin.

Ik kom veel wazige sites tegen , maar wellicht heeft iemand toegang tot een numer generator? Anders wordt het denk ik maar een radiootje van aliexpress...wel zonde , de radio deed het prima...De astra heeft net 73000km gelopen...

Met vriendelijke groet, rene van Leeuwen

Bedankt voor de reactie , ik zal een morgen even een foto maken van de codes wellicht kan er dan een code gegenereerd worden.

Mvgrt Rene :good:

Terug
Naar boven