• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

blauwe turbo

hoi ik zoek ook nog steeds een calibra 20 8 v als iemand wat weet gewoon origneel geen uitbouw of 16 v of turbo geen rode thx gr baboe

[rquote=1889388&tid=144197&author=baboe]hoi ik zoek ook nog steeds een calibra 20 8 v als iemand wat weet gewoon origneel geen uitbouw of 16 v of turbo geen rode thx gr baboe

[/rquote]

Die zijn er zat, dus gewoon ff op MP kijken.

klopt stefke goed dat je dat even vermeld, dat kleine plekje wat hij heeft (op de chassis balk achter) is gemakkelijk nog te herstellen, dat hebben wij beiden ook gezien en vast gesteld, dat is beslist NIET door gerot, het feit is dat hij daar begint, en als je er wat aan doet dat het dan niet meer verder door rot,

(de auto is ook 16 jaar oud, dus het begint ook ooit eens..)

Zal ook even de niet volledig negatieve mens zijn voor de geintresseerden in de turbo :)

T is eentje van finse makkelij (fabrieks nummer 9 in chasis nummer) dus de kas is iets beter bahandeld tegen roest in de fabriek

heeft niemand belangstelling voor deze auto? (des noods brengt hij in onderdelen ook nog wel het nodige op..)

ik zelf heb mijn handen vol aan een andere calibra turbo, (die gaat ook helemaal in onderdelen weg) maar is dik en erg netjes uitgebouwt, dus daarom geen tijd om de andere calibra te strippen en ik zelf zou het ook zonde vinden aangezien deze auto nog erg netjes is, en het niet waard is om te strippen,

klopt stefke goed dat je dat even vermeld, dat kleine plekje wat hij heeft (op de chassis balk achter) is gemakkelijk nog te herstellen, dat hebben wij beiden ook gezien en vast gesteld, dat is beslist NIET door gerot, het feit is dat hij daar begint, en als je er wat aan doet dat het dan niet meer verder door rot,

(de auto is ook 16 jaar oud, dus het begint ook ooit eens..)

PRIJS DROPJE, auto mag voor 3250 opgehaald worden,

dus voor weinig centen een extreem nette calibra Orginele NL turbo..

geen gekke prijs ! heeft de Calibra ook een oliedruk meter/ voltmeter ? meende dat je een bod had van 4 op MP onlangs ?

de mijne staat wel eens lwarden omgeving wtc

hoeveel vraag je voor die 6 bak ? van die andere Cali

Gr

heeft niemand belangstelling voor deze auto? (des noods brengt hij in onderdelen ook nog wel het nodige op..)

ik zelf heb mijn handen vol aan een andere calibra turbo, (die gaat ook helemaal in onderdelen weg) maar is dik en erg netjes uitgebouwt, dus daarom geen tijd om de andere calibra te strippen en ik zelf zou het ook zonde vinden aangezien deze auto nog erg netjes is, en het niet waard is om te strippen,

hallo anjo,

hij schijnt dat ik die zelf nodig ga hebben, aangezien er straks uit het reviseerde c20let blokje zo;n 300 pk moet komen, en dan in de d kadett moet, ik denk dat ik dan alleen maar met die f28 bak kan rijden (mensen andere opties??? een f20 is volgens mij geen optie ivm het vermogen..)

maar voor de rest is alles van die calibra te koop, dakspoiler is al verkocht, heb nog wel leren stoelen, en 17 inch O.Z velgen met 255 banden achter, *ik dat 8.5 J dat ze zijn,

als je interesse hebt mag je wel eens langs komen, autos staan in leeuwarden, doe mij dan even een prive bericht of bel me even op 0652012433

en ja de calibra heeft een volt en olie druk meter, de prijs is niet gek, alleen lager gaat hij echt!!!

dan hou ik hem wel of strip hem.... (alleen vind ik dat persoonlijk jammer en zonde)

en dat bod van 4 op MP dat zijn boden, ik kijk daar al niet eens meer na als je ergens ge-intereseert in bent dan bel je ......

PRIJS DROPJE, auto mag voor 3250 opgehaald worden,

dus voor weinig centen een extreem nette calibra Orginele NL turbo..

het is dat je aan de andere kant van nederland woont maar anders had ik interesse in je stoelen!

Balen!

geen gekke prijs ! heeft de Calibra ook een oliedruk meter/ voltmeter ? meende dat je een bod had van 4 op MP onlangs ?

de mijne staat wel eens lwarden omgeving wtc

hoeveel vraag je voor die 6 bak ? van die andere Cali

Gr

hallo anjo,

hij schijnt dat ik die zelf nodig ga hebben, aangezien er straks uit het reviseerde c20let blokje zo;n 300 pk moet komen, en dan in de d kadett moet, ik denk dat ik dan alleen maar met die f28 bak kan rijden (mensen andere opties??? een f20 is volgens mij geen optie ivm het vermogen..)

maar voor de rest is alles van die calibra te koop, dakspoiler is al verkocht, heb nog wel leren stoelen, en 17 inch O.Z velgen met 255 banden achter, *ik dat 8.5 J dat ze zijn,

als je interesse hebt mag je wel eens langs komen, autos staan in leeuwarden, doe mij dan even een prive bericht of bel me even op 0652012433

en ja de calibra heeft een volt en olie druk meter, de prijs is niet gek, alleen lager gaat hij echt!!!

dan hou ik hem wel of strip hem.... (alleen vind ik dat persoonlijk jammer en zonde)

en dat bod van 4 op MP dat zijn boden, ik kijk daar al niet eens meer na als je ergens ge-intereseert in bent dan bel je ......

jah helaas, ik heb nog een set stoelen staan, uit de calibra turbo van 93 die heb ik gisteren en vandaag geheel gestript, en die is nu zo goed als kaal,

gebruik zelf de motor en de bak voor in mijn d kadett, voor de rest is alles te koop,

dus het interieur ook, en de velgen enz enz zit ook nog wel een nette teller bij tot 280 km/u (niet afgeblader ofzo)

het is dat je aan de andere kant van nederland woont maar anders had ik interesse in je stoelen!

Balen!

wat is de staat van de stoelen? evt een foto?

alleen de voorstoelen heb ik nodig.

als het misschien een mooi prijsje heeft en de kwaliteit is nog goed, is het eventueel de moeite wel waard om ze van ver te halen.

u2u mag altijd zodat dit geen verkoop topic wordt!

jah helaas, ik heb nog een set stoelen staan, uit de calibra turbo van 93 die heb ik gisteren en vandaag geheel gestript, en die is nu zo goed als kaal,

gebruik zelf de motor en de bak voor in mijn d kadett, voor de rest is alles te koop,

dus het interieur ook, en de velgen enz enz zit ook nog wel een nette teller bij tot 280 km/u (niet afgeblader ofzo)

wat is de staat van de stoelen? evt een foto?

alleen de voorstoelen heb ik nodig.

als het misschien een mooi prijsje heeft en de kwaliteit is nog goed, is het eventueel de moeite wel waard om ze van ver te halen.

u2u mag altijd zodat dit geen verkoop topic wordt!

Terug
Naar boven