• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bleu Tacho Maken

bleuopel

Post weinig
Hoi Allemaal

Ik heb een opel omega 1993

zo graag mijn display van het verbruik in het blauw willen zetten en mijn tacho compleet welke lampjes heb je daar voor nodig aub zo er blauwe willen zetten dat mijn tacho blauw schijnt ??

waar kan ik die bestellen en hoeveel stuks heb ik nodig

GTRZ Bleuopel

Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..

Foto-UZYBUYCJ-D.jpg

IMAG0073.jpg

ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..

origineel gepost door Botho

Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..

Foto-UZYBUYCJ-D.jpg

IMAG0073.jpg

ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..

Veel werk gehad voor te plaatsen

waar heb je uw gekocht heb een opel omega a 1993

hoeveel lampjes heb je nodig in totaal en is alles erbij voor alles te plaatsen ??

GTRZ Bleuopel

hoi, je kunt ze hier kopen...

Ik zelf heb ze hier vandaan....

Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan....

succes

origineel gepost door Botho

hoi, je kunt ze hier kopen...

Ik zelf heb ze hier vandaan....

Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan....

succes

Heb je dan alle lampjes voor alles te doen ,,??

Lieferumfang:

11x 5mm Led´s blau

3x 3mm Led´s blau

14 Widerstände

Schrumpfschläuche

1 Stück Diffusionsfolie

Einbauanleitung

Daar moet toch niet gesoldeerd worden ofwel

Ik denk dat je er niet eens aan moet beginnen. Er staat duidelijk bij je beschrijving dat er een handleiding bij staat. Het zijn lampjes die je er in moet draaien. Geen gesoldeer, gewoon vervangen. Maar ik maak erop uit dat als een beetje solderen te veel voor je is , in dat geval zou ik er niet aan beginnen waarschijnlijk sloop je je hele dash... ik heb ze gekocht bij de onderste link. lampen zijn kant en klaar.. 2 pasten niet helemaal goed dus ik heb die led's uit hun socket gehaald en in de originele gedaan en tada ....licht..... Je moet gewoon voorzichtig doen en kant en klaar spul kopen. Als je moet gaan solderen gaat de boel naar de kl*te. Altijd met zo origineel gelijkend spul werken. Nooit in je dash kloten met solderen(tenzij je weet wat je doet) of kroonsteentjes of dat soort troep:puke minder kans op ellende

Terug
Naar boven