• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Blijf probleem hebben met kachelventilator?? Astra g

mik83

Post weinig
Hallo leden,

Ik heb hier al een keer naargevraagd, zeker weer goed geholpen :thumb, maar helaas nog steeds problemen.

Het verhaal, enige weken last van dat me ventilator soms wel,aangaat bij starten auto, en soms springt ie pas aan tijdens het rijden. Als ie het dan doet dan werkt ie ook helemaal maar behoren dus alle 4 de standen.

Wat gedaan ondertussen,

Weerstand vervangen voor nieuwe, en interieurfilter

Motorje achter dashboard nagekeken, draait goed voor zo er mijn kennis gaat.

Nu vertelde andere menses mij, doordat het motortje op accu zet, doet ie het altijd goed, ivm hoge voltage ?

En dat me paneel in het midden waar bij de snelheid regelt op zie einde komt ?

Heb ook gelijk de kleine lampjes vervangen in het paneel, 2 stuks, viel me nog wat op, nu lichtten in het donker, de airco en achteruit verwarmings knopje niet op.

Misschien een aanwijzing ??

Ik baal hier best van, vooral met komende weer, en gewoon algemeen balen, je wil toch dat alles werkt.

Hopelijk hebben jullie nog ideeen ??

Meg mik83

Terug
Naar boven