• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Blitz bezit: Calibra C2.0NE Automatic [Sold]

@ Bart,

De deur hangt perfect, die strip zit een beetje scheef. De vorige eigenaresse heeft hem terug proberen te plaatsen en dat is niet helemaal goed gelukt. Het kan mooier, maar ik ben bang dat ik de lak beschadig.

En verder; Geen problemen maar twee auto's lijkt me op dit moment wel een beetje overbodig. Ik ben student en reis met de trein naar school en stage. (Auto is ruim een uur per keer langer)

Wegenbelasting 28euro voor de Astra tegenover 43 voor de Calibra. Verzekering ontloopt elkaar niet zo heel veel, (Astra is beter verzekerd en nog steeds goedkoper) En kwa verbruik; legt de Calibra het ook ruim af tegen de Astra..

Vandaag geprobeerd mijn Golden Retriever mee te nemen in de Calibra, praktisch onmogelijk! Of.. het beest moet op de achterbank. (Bank plat en dan zit ie nog met zen kop tegen het raam/dak)

Nee, praktisch en economisch gezien is de Astra gewoon in het voordeel. En daar heb ik eigenlijk een auto voor. Goed, goedkoop en handig. Dat er een stukje soul mist, neem ik voor lief. Later als ik groot ben koop ik wel een mooie classic ;)

tsja, ik wil wel een calibra als daily, heb nu een gsi 8v als daily, rijd ook goed.

Verbruik 1:10 ben ik gewend, doen alle3 mijn auto's, en mijn cali zelfs 1:11/1:12

Succes met het vinden van een liefhebber

Binnen een week een nieuw Baasje gevonden!

Ik breng hem zo weg.. :cry

Best zonde.. maar financieel is het beter zo.

Terug
Naar boven