Heren,
Omdat mijn blok nogal veel olie verbruikt wil ik de kleprubbers vervangen. Maar het kunnen ook de zuigerveren zijn. Dus als we toch bezig zijn , wou ik hem een beetje reviseren :jerry
Ik dacht zelf aan de volgende dingen:
*Zuigerveren
*Kleprubbers
*Koppakking
*Cylinderwanden hoonen
*Distributie , waterpomp , spanrollen etc
*Krukaskeerrring? (Zit redelijk wat smurrie op de bak
)
Zijn er nog dingen die ik dan beter ook gelijk kan vervangen?
Als dit allemaal gemaakt zou zijn , zou je dit dan kunnen zien als een bijna nieuw blok?
Moet hiervoor het blok uit de wagen , of kan het blok gewoon erin blijven ?
En ja dit gaat zeker wat geld kosten natuurlijk , maar daarna kun je wel weer een aantal jaren vooruit of niet dan?
Carosserie is nog kneiterhard , nergens roest. En de lak van mijn auto vind ik voor zijn leeftijd er ook nog strak uitzien :afro Dus daarom denk ik , waarom niet?
En een Corsa C vind ik gewoon echt niet mooi king:
Een vriend van me is bezig met het reviseren van zijn blok van de chevrolet monza.En hij zei dat dit allemaal wel meevalt als je weet waar je op moet letten / wat je moet doen. En hij wou me hierbij wel helpen
Aan wat voor een kostenplaatje moet ik denken als ik het zelf wil doen ?
Was zaterdag bij een automaterialenzaak geweest , en daar het probleem uitgelegd.
Hij zei dat het aan de zuigerveren zou liggen , dat was een vaker voorkomend probleem bij de 1.6 16v's van Opel.
Hij kon me de zuigerveren , kleprubbers , distri etc voor 800euro vervangen.
Dit lijkt me opzich toch nog een nette prijs of niet?
Omdat mijn blok nogal veel olie verbruikt wil ik de kleprubbers vervangen. Maar het kunnen ook de zuigerveren zijn. Dus als we toch bezig zijn , wou ik hem een beetje reviseren :jerry
Ik dacht zelf aan de volgende dingen:
*Zuigerveren
*Kleprubbers
*Koppakking
*Cylinderwanden hoonen
*Distributie , waterpomp , spanrollen etc
*Krukaskeerrring? (Zit redelijk wat smurrie op de bak
Zijn er nog dingen die ik dan beter ook gelijk kan vervangen?
Als dit allemaal gemaakt zou zijn , zou je dit dan kunnen zien als een bijna nieuw blok?
Moet hiervoor het blok uit de wagen , of kan het blok gewoon erin blijven ?
En ja dit gaat zeker wat geld kosten natuurlijk , maar daarna kun je wel weer een aantal jaren vooruit of niet dan?
Carosserie is nog kneiterhard , nergens roest. En de lak van mijn auto vind ik voor zijn leeftijd er ook nog strak uitzien :afro Dus daarom denk ik , waarom niet?
Een vriend van me is bezig met het reviseren van zijn blok van de chevrolet monza.En hij zei dat dit allemaal wel meevalt als je weet waar je op moet letten / wat je moet doen. En hij wou me hierbij wel helpen
Aan wat voor een kostenplaatje moet ik denken als ik het zelf wil doen ?
Was zaterdag bij een automaterialenzaak geweest , en daar het probleem uitgelegd.
Hij zei dat het aan de zuigerveren zou liggen , dat was een vaker voorkomend probleem bij de 1.6 16v's van Opel.
Hij kon me de zuigerveren , kleprubbers , distri etc voor 800euro vervangen.
Dit lijkt me opzich toch nog een nette prijs of niet?