• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

blow off valve

teungts

Post veel
zag net wat filpjes op youtube blow off valve zou dit ook op mijn 2.2 dtr kunnen vind het wel geinig:hmmz

Je kan beter effe niks doen aan die vec en zuinig zijn jonge:hmmz

Maar je mag er wel over nadenken wat je straks wil natuurlijk, zorg eerst maar dat de ellende voorbij is;)

Jan

blow off setjes zijn er wel voor diesels... maar is echt alleen voor de show en niet voor de performance ! ( ik had er ook al naar gekeken )

Zeker.... ken iemand met een VW bus ( helemaal strak en dubbele uitlaat) met een psssssssssssssssssssssst! Echt Helemaal te gaaf .

Op een diesel???

Haha, errug wannabe

Had wel bij mijn vorige truck dat de Blow-off in de uitlaat, hadden ze een of andere habbie tabbie uitlaat demper erop gezet, bij optrekken net een ouwe tank en bij gas los of je de Blow-off van een Scania V8 hoorde haha..

Willem

origineel gepost door wim-v6

Op een diesel???

Haha, errug wannabe

Had wel bij mijn vorige truck dat de Blow-off in de uitlaat, hadden ze een of andere habbie tabbie uitlaat demper erop gezet, bij optrekken net een ouwe tank en bij gas los of je de Blow-off van een Scania V8 hoorde haha..

Willem

haal dan eerst die i500 van je inlaat als je zo,n uitspraak wil doen

@janneman vectra c; ik doe ook rustig aan, maar mag wel om me heen kijken toch

Er zit niks i500 op mijn uitlaat..

Wel op het inlaat.

heb het kapje gekocht omdat de mijne kapot was en deze voordeliger als een nieuwe bij de dealer was..

Vind het goed zo..

ik heb overigens wel gelezen dat het vermogen kan kosten deze blow off valves op een diesel..

Willem

dan komt het toch op het zelfde neer.

maar mijn vraag was kan het en wie weet waar je info kan vind ivm monteren/bestellen

Terug
Naar boven