• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bluedevil stelt zich dan toch eens voor

Laatst zitten zoeken achter foto's en berichten die ik reeds had gepost, en kwam ik der op uit dat ik me nog niet heb voorgesteld bij deze dus.

Ik ben Frederik Ledeine woon in west vlaanderen belgie en ben reeds al 12jaar in het bezit van dezelfde vectra nl een 2.0 dth 2000 edition.

Da wagen heeft verschillende metamorfose's ondergaan dus zal ik alles in vlugtempo overlopen met jullie met de foto's enzo.

Toen ik em kocht was die standaard 2000 editie dus met ecc, 15 inch velgen en enkel voorste electrische ruiten de stoelen het gekende noppenmotief.

Lang heeft die niet zo gelopen want de eerste week begon ik al aan het slijpen en polyesteren van de wagen namelijk luchthappers en boze blik

dit was het voorlopige resultaat

vec67.jpg

vec8a.jpg

na een jaartje iets anders kwa kleur erop gezet iets gewaagde marble paint maar von ik niet echt dat toch nit in gewone combinatie.

006eq.jpg

dus terug aan het werk met andere ideen combinaties

en kwam ik ongeveer een 3 tal jater op deze combinatie uit

dsc00042kt.jpg

dsc000403.jpg

dsc000353.jpg

afb005o.jpg

afb0032.jpg

ik heb toen in deze situatie welgeteld 4 tal weken kunnen rijdn voor het noodlod toesloeg nl een astratje f kende de regel voorrang van recht nog niet ik stop dus voor mijn voorligger had de andere niet gezien dat de wagen stiltond en klapte er zonder remmen tegenaan

dscf0015r.jpg

dscf0009cx.jpg

dscf0006vc.jpg

dscf0004p.jpg

dscf0008kc.jpg

dscf1559h.jpg

dscf1554g.jpg

dscf1552i.jpg

met als gevolg een hele procedure om eerst de wagen uit het technische per total te houden en voldoende centen te verkrijgen om die te herstellen.

net na het ongeval

op de cellette na goedkeuring van de advokaten het was dit of dezelfde wagen met evenveel km op de teller wat zogoed als onmogelijk ging zijn zijn ze toen akkoord gegaan voor het herstellen plaatwerk en rechten van de wagen plus de reeningen van de op maat gemaakte bumpers om en bij de 6000 euro (wat ik bij per total zou terug zien was een schaemlijke 3500)

Dus de carossier rechten (is ook een goede vriend van me dus vandaar ik al de rest zelf kon doen gezien deze een devie had opgesteld ) daarna ik de rest maken kwestie bumper uitbreidingen enz volgens zin.

dscf1665w.jpg

dscf1662l.jpg

dscf1660n.jpg

Morgen meer foto's en beschrijving van de werken die volgden na dit ongeluk en de zotte hersenkronkels die opkwamen om te doen met deze wagen

Greets Blu

Terug
Naar boven