• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BMC Carbon Airbox

Is de aanzuigdarm tussen de cdti airbox en de turbo .

Enkel is die van klasen motors gemaakt uit 1 stuk , en niet in verschillende delen zoals o.a. M-Tech .

Zodra ik het onderdeel heb plaats ik wat foto's. :D

Is de aanzuigdarm tussen de cdti airbox en de turbo .

Enkel is die van klasen motors gemaakt uit 1 stuk , en niet in verschillende delen zoals o.a. M-Tech .

Zodra ik het onderdeel heb plaats ik wat foto's. :D

ik was laatst bij eds en daar zeiden ze de dat de beste box die van de corsa 1.6T opc is omdat het aansluit gat meer naar achter zit en dan hoef je ook je luchtmassameter draden niet te verlengen en scheen nog goedkoper te zijn ook dan de diesel box!

ik dacht laat t ff weten :)

ik was laatst bij eds en daar zeiden ze de dat de beste box die van de corsa 1.6T opc is omdat het aansluit gat meer naar achter zit en dan hoef je ook je luchtmassameter draden niet te verlengen en scheen nog goedkoper te zijn ook dan de diesel box!

ik dacht laat t ff weten :)

royv10 , dat wist ik nog niet zat toch te denken aan iets anders dan de cdti box .

Mss toch eens luisteren voor zo een 1.6T opc box .

royv10 , dat wist ik nog niet zat toch te denken aan iets anders dan de cdti box .

Mss toch eens luisteren voor zo een 1.6T opc box .

Dat je op beurzen genoeg imitatie spul ziet dat klopt wel, maar dat is dan meestal plastic met een carbonprint als omhulsel.

Die van BMC en TX hebben "echt" carbon.

Voordeel van een Opel behuizing is natuurlijk dat je een K&N paneelfilter daarvoor kan kopen en alles standaard lijkt.

De Viper kit vind ik echt te duur.

Als je dat overweegt, kijk dan ook is naar een Dbilas Flowmaster+pipe systeem.

Daarmee haalde ik op een Corsa B GSi tov een Green Twister set nog 6 pk meer (gemeten op de rollenbank).

Dat je op beurzen genoeg imitatie spul ziet dat klopt wel, maar dat is dan meestal plastic met een carbonprint als omhulsel.

Die van BMC en TX hebben "echt" carbon.

Voordeel van een Opel behuizing is natuurlijk dat je een K&N paneelfilter daarvoor kan kopen en alles standaard lijkt.

De Viper kit vind ik echt te duur.

Als je dat overweegt, kijk dan ook is naar een Dbilas Flowmaster+pipe systeem.

Daarmee haalde ik op een Corsa B GSi tov een Green Twister set nog 6 pk meer (gemeten op de rollenbank).

de dbilas ziet er heel dik uit en is ook een goed systeem ik rij er ook mee, maar bij eds zeggen ze dat de corsa opc box beter is omdat het filter paneel 3x zo groot is invergelijking met een dbilas filter dus een betere flow, ik heb nu wel een pipercross foam matje erin zitten.

26052011236.jpg

Terug
Naar boven