• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BMC Carbon Airbox

de dbilas ziet er heel dik uit en is ook een goed systeem ik rij er ook mee, maar bij eds zeggen ze dat de corsa opc box beter is omdat het filter paneel 3x zo groot is invergelijking met een dbilas filter dus een betere flow, ik heb nu wel een pipercross foam matje erin zitten.

26052011236.jpg

thnx :D

enigste wat mist is het fluor gele bobinegallerij kapje maar die vond de hitte niet zo leuk dus die moet ff opnieuw gespoten worden

thnx :D

enigste wat mist is het fluor gele bobinegallerij kapje maar die vond de hitte niet zo leuk dus die moet ff opnieuw gespoten worden

ja dat klopt haha maar ik heb al een vxr badge achter op zitten en holden logo,

dus ik ga niet ook nog opel logo en opc logo erbij doen ;)

hij wordt gewoon weer fluor ook staat t dikste anders wordt het weer te blauw allemaal

ja dat klopt haha maar ik heb al een vxr badge achter op zitten en holden logo,

dus ik ga niet ook nog opel logo en opc logo erbij doen ;)

hij wordt gewoon weer fluor ook staat t dikste anders wordt het weer te blauw allemaal

oooh op die fiets, hahaha. ja dan snap ik het wel.

ik heb zelf ook zitten denken over holden emblemen. maar ga denk voor volledig badge-loos

oooh op die fiets, hahaha. ja dan snap ik het wel.

ik heb zelf ook zitten denken over holden emblemen. maar ga denk voor volledig badge-loos

maar een VXR is ook geen holden hea!

op een holden hoort namelijk een HSV (holden special vehicle) ;)

maar een VXR is ook geen holden hea!

op een holden hoort namelijk een HSV (holden special vehicle) ;)

nee klopt maar vind het holden logo mooier als de vauxhall logo dus daarom die combi ;)

maar toch weer wat geleerd dat hsv wist ik niet :)

nee klopt maar vind het holden logo mooier als de vauxhall logo dus daarom die combi ;)

maar toch weer wat geleerd dat hsv wist ik niet :)

@royv10 wrote:de dbilas ziet er heel dik uit en is ook een goed systeem ik rij er ook mee, maar bij eds zeggen ze dat de corsa opc box beter is omdat het filter paneel 3x zo groot is invergelijking met een dbilas filter dus een betere flow, ik heb nu wel een pipercross foam matje erin zitten.

26052011236.jpg

Is dit een 80mm lmm ?

Terug
Naar boven