• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bmw M535i V8 Powered

Volgens mij pakken ze bij BMW het signaal rechtstreeks van de bak af en gaat het daarna pas naar de klok... Je zou dus echt het stekkertje van de bak af moeten halen dan.

origineel gepost door Leen

origineel gepost door Jo

Daar heb ik ook wel aan zitten denken, het zal wel aan m'n leeftijd liggen, maar ik hecht juist veel waarde aan een automaatbak, en zou het dan ook leuk vinden als alles juist functioneerd.

's kijken of ik ergens zo'n ding kan proefrijden, dan trek ik onderweg even de stekker aan de klok los.;)

Ik kan het morgen wel even voor je proberen in mn 740 ;)

Ik wacht in spanning af........

Maar ik denk dat ie zonder eigenlijk ook gewoon moet schakelen.

heeft de automaat wel een toerental meter? want op de bak zelf zit geen een sensor (of ze zouden onder in de bodem moeten zitten natuurlijk),

maar ben benieuwd ofdat hij zonder de snelheidsmeter op de achteras gewoon wel kan schakelen, want mijn auto heeft standaard alleen dat signaal nodig voor mijn kilometer teller (was handgeschakeld)

groeten,

Zow vandaag nog even wat aangeschaft.

Een Facom Limited Edition gereedschapswagen.

3 lades zijn nu al gevuld, maar heb nog genoeg gereedschap erbij besteld om ze allemaal af te vullen.

Ik heb de kist al thuis, maar moet nog wachten op de rest van het gereedschap.

Foto-AVNWUKN8.jpg

Morgen ga ik weer even aan de beemer sleutelen.

Groeten,

Meindert

Lekker kistje, heb op het werk laats een nieuwe facom jetXL gekregen..

Ben helemaal verliefd op mn ratel met draaiend heft......dies zo lekker te gebruiken in de krappe ruimtes

ja klopt zon ratel heb ik ook gezien, heb hem niet gepakt want denk dat die met mijn werkzaamheden te snel kapot gaat. Maar die hadden ze paar jaar geleden moeten uitvinden, echt ideaal ooit.

Mijne @ otogros....Soms gooien ze zon kist in de aanbieding.

Jammer is alles zo donders duur.

Mijn karretje op het werk is nu redelijk compleet. heeft genoeg gekost.

Thuis red ik me prima met goedkoper spul :P

origineel gepost door Jerremy

Fraaie gereedschapwagen !! :thumbup

Mooi spul dat Facom..

Nou... er kunnen wél 3 koppen koffie in :)

Das toch eerst meer dan genoeg?

Tenzij die gaten zó groot zijn voor 3 thermokogels vol koffie ^^

Groeten Eric

ja is inderdaad plek zat voor koffie. Als het goed is heb ik volgende week de rest van het gereedschap. Dan kan ik zeker niet zeggen dat het aan het gereedschap ligt, want had een vol a4tje om te bestellen. Ben benieuwd. Van het weekend weer ff er aan werken.

Da's een serieus mooie kist met mooi facom spul :wors Ik heb zelf alles van gedore, maar ben wel kistloos :)

Terug
Naar boven