• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boardcomputer sticker

drakos

Post vaak
weet iemand toevallig nog waar je de stickers kan bestellen voor je boardcomputer.

had toendertijd een site die ze in verschillende kleuren en talen maakte.

maar na een paar uur gegoogle enzo kan ik het nergens meer vinden. (of ik zoek verkeerd)

Hallo Drakos,

ik heb nog wel een goede boardcomputer voor je liggen evenueel. ik weet dat er ook stickers waren maar kan ik zo even niet meer vinden, stickers waren inderdaad in meerdere kleuren en talen te verkrijgen.

Mvgr. Hans V6

hoi,

boardcomputer heb ik al, maar in verhouding met mijn dashboard wat helemaal opgeknapt is ziet het eruit als ouwe bagger zeg maar.

en is knapper als hij meekleurd met de binnenkant en leesbaar nederlands kan ook geen kwaad.(weet wat alles betekend maar wat er staat???... :P )

Hallo Drakos,

ik heb nog wel een goede boardcomputer voor je liggen evenueel. ik weet dat er ook stickers waren maar kan ik zo even niet meer vinden, stickers waren inderdaad in meerdere kleuren en talen te verkrijgen.

Mvgr. Hans V6

hoi,

boardcomputer heb ik al, maar in verhouding met mijn dashboard wat helemaal opgeknapt is ziet het eruit als ouwe bagger zeg maar.

en is knapper als hij meekleurd met de binnenkant en leesbaar nederlands kan ook geen kwaad.(weet wat alles betekend maar wat er staat???... :P )

klopt heb ik hem ook weg.

marcel

[rquote=1863113&tid=142252&author=2slow]1llusion die hier op het forum wel eens voorbij komt leverde die dingen altijd.[/rquote]

klopt heb ik hem ook weg.

marcel

[rquote=1863113&tid=142252&author=2slow]1llusion die hier op het forum wel eens voorbij komt leverde die dingen altijd.[/rquote]

voor iedereen hier;

ik ga deze stickers binnenkort laten printen bij een reclamebureau.(geen troep dus)

wie/hoeveel hebben er hier interesse in? dan weet ik globaal in welke omvang ik ze laat drukken namelijk.

ik zal deze dan gaan aanbieden tegen kostprijs/omkosten hier op het forum (en e.v. beetje duurder op marktplaats :P )

voor iedereen hier;

ik ga deze stickers binnenkort laten printen bij een reclamebureau.(geen troep dus)

wie/hoeveel hebben er hier interesse in? dan weet ik globaal in welke omvang ik ze laat drukken namelijk.

ik zal deze dan gaan aanbieden tegen kostprijs/omkosten hier op het forum (en e.v. beetje duurder op marktplaats :P )

Ik ben wel op zoek naar een boardcomputer voor een 8v, alleen vind ze nu alleen voor 16v's en v6'en. Als ik er een gevonden heb zal ik ook wel een stickertje willen.

Ik ben wel op zoek naar een boardcomputer voor een 8v, alleen vind ze nu alleen voor 16v's en v6'en. Als ik er een gevonden heb zal ik ook wel een stickertje willen.

Terug
Naar boven