• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bodembescherming bij carosserie.

origineel gepost door Fearless

Wat maakt het nou uit voor de bodem hoe die er uit ziet....Dus wat zou jou het intereseren of je die kit door je beschermlaag ziet?:jerry

ligt er maar net aan wat de opzet is.

ik ben me corsa aan opbouwen, veel verstevigt en gelast, en mij intereseerd t geen ruk of t strak is.

langs me chassisbalken in me motorruim zie je dat eraan gewerkt is, lekker belangrijk, het zit wel goed en stevig.

mooiste motorruim zal ik nooit winnen, mooiste corsa zal ik nooit winnen. maar het zit wel goed in elkaar:thumbup

Ik geef dit topic een up, ga binnenkort de bodem van me Calibra onderhanden nemen. Ik zit te denken aan producten uit de yachten wereld. Ik heb nu zelf de wielkasten al gedaan laatst, met teer product voor de onderkant van boten ( permanent contact met water ), moet zeggen dit is erg goed gelukt, en water hecht er bijna niet op...

Mischien ook meteen iets verzinnen op de kokerbalken? Dat ding moet gewoon roest vrij blijven king:

origineel gepost door kadettsr

Wij gebruiken hier meestal ruitenkit of dakkit... is gewoon topspul en niet duur

Kom jij uit de buurt van Wezep?

Volgens mij heb ik deze auto regelmatig gezien bij Jansen

-offtopic

euhm strijk kit kan je heel mooi glad krijgen :D met een kwast en thinner :P hoorde het een week geleden van een hele oude rot in het vak :D

en euh Bart ik denk dat jij wel veel strijk kit nodig bent met je DATSUN :jerry

Terug
Naar boven