• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bodykit Rieger

Tis pastra:P de naam van de set: Rieger Infinity... En niet te veel mensen met die set aub:jerry anders ben ik niet zo heel origineel meer:wtf:angel

Oeh en wat vraag jij daarvoor Desperado ? :P

origineel gepost door Pastra

Tis pastra:P de naam van de set: Rieger Infinity... En niet te veel mensen met die set aub:jerry anders ben ik niet zo heel origineel meer:wtf:angel

:o Slechtt.. haha Sorry !!

ik zou voor iets van (rook) zilver gaan,zeker in combinatie met de ziveren velgen zal dat best chic staan.

Tip: plaats een fotootje van je wagen met die kit erop in het photoshop deel en als je het heel lief vraagt zullen je mede forumleden mischien wel wat ideeen zichtbaar willen maken. Dan heb je echt een idee wat je kan verwachen.Is zo lullig als je t laat spuiten en na het monteren blijkt dat het geen gezicht is.

origineel gepost door Ambertje_

Jaa idd haha.. maar verlagen word het hem niet hierzo :(

Mijn calibra is nu voorzien van originele DTM-veren, dus die onder de DTM-calibra's zit en zijn van Irmscher.

Deze geeft ong. 20mm verlaging, en maakt hem net even af vind ik. De voorzijde moet nog gedaan worden, achterzijde met veren is nog geen half uur werk per zijde(op straat, met brug is sneller).

Verder zijn de veren van Irmscher de minst verlagende. Als je bij 1 of andere habbie babbie toko gaat kijken voor verlagingssetjes kom je al snel uit bij minstens 40/40 verlaging. Met de 20 mm heb ik hier in de wijk bij mij maar 1 mogelijke route om thuis te komen.

Dus meer gaat het ook niet worden, en airride is voor ****'s(of niet Nick:jerry)

rieger kitje is wel mooi ja..

ik had op me calibra een custom bumper erop..

calibralaag1wp3.jpg

Mijn calibra is nu voorzien van originele DTM-veren, dus die onder de DTM-calibra's zit en zijn van Irmscher.

Deze geeft ong. 20mm verlaging, en maakt hem net even af vind ik. De voorzijde moet nog gedaan worden, achterzijde met veren is nog geen half uur werk per zijde(op straat, met brug is sneller).

Verder zijn de veren van Irmscher de minst verlagende. Als je bij 1 of andere habbie babbie toko gaat kijken voor verlagingssetjes kom je al snel uit bij minstens 40/40 verlaging. Met de 20 mm heb ik hier in de wijk bij mij maar 1 mogelijke route om thuis te komen.

Dus meer gaat het ook niet worden, en airride is voor ****'s(of niet Nick:jerry)

Vind super mooi hoor verlagen, mijn vorige Cali was ook super laag. (té want hij liep aan in de bochten :P )

Maar een 4x4 is niet slim om te verlagen.

Nope, dan gaat je drukbol e.d. als snel naar de knoppen. Dacht dat je met PU-bussen in je ophanging wel iets kon verlagen bij een turbo. Dit omdat er wat minder frictie op de boel komt te staan.

ja ik ben er ook uit.. ik spuit het gewoon paars.. en dan zie k wel hoe het van de zomer eronder staat.. (als het er dan nog niet onderuit is in ons drempel landje..)

wel jammer dat je de set flik moet kitten.. maarja komt goed.. foto's volgen nog wel.. voor en achter hangt het er nu op... nu side skirts nog een keertje..

Idd airride is voor mietjes en ****'s

Ik heb de set gekocht met bumpers er aan vast. Kwam van een plaatwerker/schadehersteller die het al voorbereid had. Dus vastgekit, gladgeschuurd, in de primer, en ook dat glad geschuurd.

Daarna hier in het dorp naar mijn vertrouwde schadebedrijf gebracht, waar ik voor een leuk prijsje de boel had laten spuiten en monteren.

Er zitten nu een paar deukjes in de calibra al vanaf aankoop, deze laat ik er uit halen, daarna zelf de auto helemaal schuren met korrel 600 tot aan de grondverf en over laten spuiten in de zelfde kleur:wub Soms hoor ik prijzen van mensen voor het spuiten van de auto, schrok ik wel van, maar hier gelukkig niet zo:vertag

Terug
Naar boven