• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Boem is ho!

[rquote=1849698&tid=141121&author=Gts32v6][rquote=1849627&tid=141121&author=janneman vectra c][rquote=1849609&tid=141121&author=Gts32v6]Vec heeft nu 69dkm gelopen en haast steenslag vrij.Gelukkig is de kap nog ok en geen airbag die geploft is:D

Gr. Gts32v6[/rquote]

Owwwwww tis alleen de bumpert maar? die heeft toch altijd al een andere kleur bij een Vec:D

Jan

[/rquote]

Was dat maar waar:(

Gr. Gts32v6[/rquote]

Foto`tje dan weten we waar we het over hebben:hmmz

Jan

Idd geef ons een foto.. foto s zeggen meer dan woorden!:D

Auto van de tegen partij totoloss... en dat was een?

sterkte ermee.

[rquote=1849698&tid=141121&author=Gts32v6][rquote=1849627&tid=141121&author=janneman vectra c][rquote=1849609&tid=141121&author=Gts32v6]Vec heeft nu 69dkm gelopen en haast steenslag vrij.Gelukkig is de kap nog ok en geen airbag die geploft is:D

Gr. Gts32v6[/rquote]

Owwwwww tis alleen de bumpert maar? die heeft toch altijd al een andere kleur bij een Vec:D

Jan

[/rquote]

Was dat maar waar:(

Gr. Gts32v6[/rquote]

Foto`tje dan weten we waar we het over hebben:hmmz

Jan

Idd geef ons een foto.. foto s zeggen meer dan woorden!:D

Auto van de tegen partij totoloss... en dat was een?

sterkte ermee.

Ja schiet niet op! Lekker klote weer dan... Ik had t vorige week, ben vrachtwagenchauffeur en op t werk is een collega met zijn vrachtwagen langs de vectra gereden de spiegel was ingeklapt maar we hebben gele vrachtwagens, dus zat gele verf op mijn spiegel en bij hem zwarte erop op de laadbak, en het rubberen breedtelampje van achteren is dus ook over de hele lengte langs mijn vectra geschaafd geen deuk maar wel doffe veeg dus je kon zo zien dat t met een vrachtwagen was gedaan en toen ging ik kijken en toen zag ik t op de bak. En niks zeggen he??:argue Was een inval chauffeur bleek later...... als je 10cm naast een auto zit weet je toch wel dat je heeeeeeeeeeeelllllll dicht er op zit???? Ach ja wordt vergoedt.......enne er zat klein deukje in toen ik de vec kocht.............dus je snapt wel.............dat gaat er dus nu ook uit he!! Is voor het ongemak! Dus moeten ze de spiegel spuiten en het voorscherm en de deuren zullen ze er wel uitboenen, en dat ene deukje uitdeuken...rekening naar kantoor!

Ja schiet niet op! Lekker klote weer dan... Ik had t vorige week, ben vrachtwagenchauffeur en op t werk is een collega met zijn vrachtwagen langs de vectra gereden de spiegel was ingeklapt maar we hebben gele vrachtwagens, dus zat gele verf op mijn spiegel en bij hem zwarte erop op de laadbak, en het rubberen breedtelampje van achteren is dus ook over de hele lengte langs mijn vectra geschaafd geen deuk maar wel doffe veeg dus je kon zo zien dat t met een vrachtwagen was gedaan en toen ging ik kijken en toen zag ik t op de bak. En niks zeggen he??:argue Was een inval chauffeur bleek later...... als je 10cm naast een auto zit weet je toch wel dat je heeeeeeeeeeeelllllll dicht er op zit???? Ach ja wordt vergoedt.......enne er zat klein deukje in toen ik de vec kocht.............dus je snapt wel.............dat gaat er dus nu ook uit he!! Is voor het ongemak! Dus moeten ze de spiegel spuiten en het voorscherm en de deuren zullen ze er wel uitboenen, en dat ene deukje uitdeuken...rekening naar kantoor!

Terug
Naar boven