• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boete's

hey allemaal k ben vandaag nieuw hier en heb een opel tigra.

leuk in sport model check mijn voorstel forumpj maar.

maar nu over het onderwerp.

Heb vandaag me eerste boete :wtf

gister me rijbewijs gehaalt vandaag auto en nu al boete bij flitspaal das flink balen.

Hoelang duurde het bij jullie? Ps k ben beginnende bestuurder 18 jaar

mvg ,

BasB

Gemiddeld een week of 4 voor dat je dat mooie envelopje binnen krijgt.

Oja maak er geen abonnement van. Is best zonde ;)

ik heb ze meestal met 3 weken op de deurmat liggen.

afgelopen maand nog 3 binnen gehad :fy1

voorlopig maar weer rustig aan doen.

en zoals al gezegd werd: maak er geen gewoonte van met die boete's. zonde van het geld.

gr.

klopt maar vanochent reedk over soort van land weg waarj 60 mag enk reed ff snel 100 mar emnse zegge dat daar ook een flistpaal staat dus mis me 2e al :S

Whahaha dat doe je goed:thumbup

Mijn eerste heeft wel wat langer geduurd, maar dat is alweer 10 jaar geleden:D

Hou me hier meestal wel aan de snelheid, heb er laatst nog 1 gehad van € 105,=:swear Dan

besteed ik m'n geld toch liever anders!

soms komen ze ook geheel onverwacht's.

heb net 1 van 380 binnen.

onverzerkerd maar de mijne is wel verzekerd.

dus ff een wam 34 erachter aan.

en tegenwoordig komt er 6 euro bij.

origineel gepost door brobbel1

soms komen ze ook geheel onverwacht's.

heb net 1 van 380 binnen.

onverzerkerd maar de mijne is wel verzekerd.

dus ff een wam 34 erachter aan.

en tegenwoordig komt er 6 euro bij.

Inderdaad! Nee, de boetes maken we niet duurder, het zijn administratiekosten:thumbdown

Alsof er nog niet genoeg binnen komt :jerry

Tsja boetes...

Alleen binnen de bebouwde kom en in woonwijken staat de snelheidsmeter op de door de overheid bepaalde en gewenste snelheid..

Daarbuiten? nee, rijd standaard eigenlijk te hard:o Misschien moet ik maar een corsa 1.0 kopen...:jerry

Zelfs met een 1.0 kun je te hard :D

Ik heb met mijn eerste 1.1 zelfs nog een paar snelheidsovertredingen gehad (je bent jong, wild, en je wilt wat :P)

Wel shit, maar doe voorlopig maar is rustig aan bassyb! :D

Trouwens, leeftijd maakt niks uit. Als je 60 bent en je hebt sinds gister je rijbewijs ben je ook beginnend bestuurder. En zal een leuke prent worden dan, 40 te hard :thumbdown

Moet je niet te vaak doen anders ben je je roze kaartje zo kwijt :jerry

zou als ik jou wasniet van die zware schoenen aantrekken.of gewoon wat minder gas geven en je aan de snelheid houden.als ik op zo,n landweggetje woonde en er kwam een of andere gek aanrijden met zo,n snelheid dan is het zeer spijtig voor die gene maar dan denk ik dat ie gelijk door kan naar carglass voor een nieuwe voorraam.en ff steen van dashboord of stoel halen.en zoals al gezegd word je auto testen doe je maar op die duitse autobahn of op zandvoort.er staan niet voor niets borden langs de wegen met de snelheid.dus ja ik kan er niet om treuren dat je je rijbewijs net heb en in 2 dagen 2 flitsers heb gepakt.

Bij mijn loods voor geld een snelheid van 50. ongeveer 750 meter verderop word het 80. Zelfs grote vrachtwagencombinaties gebruiken die 80km/u zone om ff flink gang te maken, want ze komen hier af en toe met gevaar voor elk soort levend iets voorbij stuiteren.

Ook rijden hier regelmatig Spykers, en ook niet zachtjes, maar wel mooi:jerry

ja maar de borden staan er niet voor niets lijkt mij.het is niet zomaar straat versiering.het staat er met een rede TOCH en ja rijdt je te hard moet je ook maar de consequenties onder ogen zien en cker als je net 2 dagen je rijbewijs heb.maar goed zoals gezegd word je ben jong en wild he.je stapt van een 2wieler over naar een 4 wieler en denkt dat je er nog meer uit kan halen als een 2wieler.en dan straks janken als ze je rijbewijs invordert.

Terug
Naar boven