• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boetepot 2012

Heh verdomme 1ste boete van 2012. Net een boete contant moeten betalen in belgie, anders was auto in beslag genomen.

Boete was 500,- :cry

@DeMeistah wrote:verwacht er nog eentje van een kleine maand terug, 49 te hard en doorgetrokken streep, gaat een leuke worden :D

Zo, heb jij geluk.

1 km harder en je kon lopen naar het Opel-forum :jerry

Rik :)

@-AstraSport- wrote:t schijnt dat toeteren nog ernstiger word dan door rood rijden..kwa geldschade

Hoop niet kan ik straks maand werken zeker om 1 keer op een toeter te drukken :(

Vind die prijs nu al extreem hoog. even bij je familie op visite en weg rijden en even toeter indrukken...

Pffff, koop wel zoon toeter voor bij ijshockey/voetbal toen xD raampje open en dan maar dat ding gebruiken !

@Darkspy wrote:@-AstraSport- wrote:t schijnt dat toeteren nog ernstiger word dan door rood rijden..kwa geldschade

Hoop niet kan ik straks maand werken zeker om 1 keer op een toeter te drukken :(

Vind die prijs nu al extreem hoog. even bij je familie op visite en weg rijden en even toeter indrukken...

Pffff, koop wel zoon toeter voor bij ijshockey/voetbal toen xD raampje open en dan maar dat ding gebruiken !

dat is dan ook 320 euro, want dat valt onder onnodig geluidsoverlast veroorzaken..

@KadAstra-EF wrote:@DeMeistah wrote:verwacht er nog eentje van een kleine maand terug, 49 te hard en doorgetrokken streep, gaat een leuke worden :D

Zo, heb jij geluk.

1 km harder en je kon lopen naar het Opel-forum :jerry

Rik :)

haha ja nogal ja, en daarvoor reed ik in de vlaketunnel (goes) dezelfde snelheid waar je op dat moment 90 mocht, en toen zat hij ook al achter me aan :D

en er staat weer eentje aan te komen!

met koninginnedag in de Eifel geflitst met +/_110 waar je 70 mocht :wtf

@GSI Racer wrote:en er staat weer eentje aan te komen!

:vertag Wat zullen die gasten een plezier hebben in het versturen van de bekeuringen king:

Bijna 3 weken geleden belde mijn vriendin me op in de auto; dat ik moest oppassen voor de politiecontrole.

Natuurlijk stond ik op het moment dat ik opnam bij het stoplicht en direct voor de neus van agent in burger!

Aangehouden en jawel; meneer agent stelde de boete vast op €220,- welke ik binnenkort vast wel op de deurmat zal horen ploffen! :cry

Ook mocht ik 10 dagen later een paar knappe banden tonen op het bureau om m`n kenteken terug te krijgen.

(alles volledig terecht moet ik zeggen hoor, geen kwaad woord over verder) `tis alleen wel zonde geld :(

@Darkspy wrote:@GSI Racer wrote:en er staat weer eentje aan te komen!

:vertag Wat zullen die gasten een plezier hebben in het versturen van de bekeuringen king:

is gelukkig in Duitsland.

stuk goedkoper dan hier iig.

en je krijgt er een foto bij, daar doe je het voor :jerry

hopla 180 euro 73 gemeten waar je 50 mocht dus 23 te hard bij wegwerkzaamheden

geheel onterecht want op zondag zijn ze er nie aan het werk :jerry

@GSI Racer wrote:en er staat weer eentje aan te komen!

Mij ook al keer in de Eifel.. was iets voor 15,- inc foto :jerry

@GSI Racer wrote:@Darkspy wrote:@GSI Racer wrote:en er staat weer eentje aan te komen!

is gelukkig in Duitsland.

stuk goedkoper dan hier iig.

en je krijgt er een foto bij, daar doe je het voor :jerry

haha inderdaad, ik vind dat die er zo ie zo bij moet zitten. in NL kost het je weer extra geld :puke

Net een briefje op de mat, 94 waar je 50 mocht. Zelfs een jaar later zijn ze me niet vergeten. Overtreding was op 15 mei 2011. (Ajax huldiging)

@astraTD wrote:Dat is een aardig prijskaartje bijna 50 tehard..

420. + 2,50 voor de ambtenaar die het is gelukt om me te laseren, kan hij daar een biertje voor halen.

Terug
Naar boven