• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boetepot 2012

750kilo is ook 3x niks om te trekken.

een aanhanger zelf weegt al rond de 300kilo

die jochies van 16 mogen op tractoren rijden waar je bang van wordt, met karren zo groot als een vrachtwagen.

daar vraagt geen hond naar. Welkom in NL (maar dat heb ik al te vaak gezegt) :hmmz

eentje van 310,- euro voor 33km/ph te hard op een 80 weg..scheelt weer, hoefde dit keer geen adm. kosten te betalen....... :hmmz

@GSI Racer wrote:750kilo is ook 3x niks om te trekken.

die jochies van 16 mogen op tractoren rijden waar je bang van wordt, met karren zo groot als een vrachtwagen.

daar vraagt geen hond naar. Welkom in NL (maar dat heb ik al te vaak gezegt) :hmmz

Inderdaad toevallig kwam ik vorige week nog een knaap tegen op een joekel van een tractor en een kar erachter met 3 assen... dingen blazen ook nog 50km/u :???:

137km waar je 100km rijden mag(richting hoogkerk) mocht je eerder 120km,na correctie 132km,toch weer goed voor een boete van 301eu,incl adm kosten<dat dan weer wel.

@astraTD wrote:@GSI Racer wrote:750kilo is ook 3x niks om te trekken.

Inderdaad toevallig kwam ik vorige week nog een knaap tegen op een joekel van een tractor en een kar erachter met 3 assen... dingen blazen ook nog 50km/u :???:

klopt wel hier reed er laatst 1 met een rupskraan door de straat..

dr zat een jongeman van (ik schat) 17 jaar op.

@wimpell wrote:@astraTD wrote:@GSI Racer wrote:750kilo is ook 3x niks om te trekken.

klopt wel hier reed er laatst 1 met een rupskraan door de straat..

dr zat een jongeman van (ik schat) 17 jaar op.

dan hebben ze we wel een rijbewijs voor hoor!

heb je zo pasje?

kijk maar achterop, ik geloof de bovenste, die is voor e trekker rijbewijs.

vroeger had je geen rijbewijs nodig, maar nu wel.

als je voor een bepaald jaar geboren bent mag het volgens mij nog wel zonder rijbewijs, weet zo niet meer welk jaar

Jawel ze hebben weer geld nodig, algehele verkeerscontrole werd uiteraard meegenomen voor controle, ze begonnen te zeiken over mn banden dat ze te ver uitstaken wat noet het geval was, ramen precies op de marge alleen mn achterlichten waren te donker volgens meneet agent.

Hoppa 85 euro alstublieft en 7 euro administratiekosten.

Totaal dus 92 euro.

WHUT? 7 euro administratiekosten? Ik wil die taak wel overnemen. Een brief sturen en controleren of er geld is kan ik ook wel. Reken maar dat er hier dan straks een heel wagenpark aan dikke auto's voor de deur gaat staan o.O. WAAR LATEN ZE HET?! Kut bureaucratie :???:

Mijn broertje heeft net 2 weken z'n rijbewijs en eerste prent ligt al op de mat :jerry 30 pleuries. Beginnersgeluk ;)

mn eerste in jaren!!

61 euro ,69 gereden waar 60 mocht.

Max snelheid was voorheen op deze weg 80,nu sinds een maand 60 en meteen controleren.

Ik mompel heel zachtjes iets over gestapo enzo..............

Ik sta nog steeds op 0,- :shock: :shock: :shock: Jaar 2011 boetes van 1050,- bij elkaar :cry :cry Ik heb duidelijk goed geleerd :jerry :jerry

ik bedoelde eigenlijk de totale tussenstand van dit hele topic.

dus wat alle Opelrijders hier gesponsort hebben

maar toch netjes Phill!! :thumb

@jeroenk wrote:WHUT? 7 euro administratiekosten? Ik wil die taak wel overnemen. Een brief sturen en controleren of er geld is kan ik ook wel. Reken maar dat er hier dan straks een heel wagenpark aan dikke auto's voor de deur gaat staan o.O. WAAR LATEN ZE HET?! Kut bureaucratie :???:

Mijn broertje heeft net 2 weken z'n rijbewijs en eerste prent ligt al op de mat :jerry 30 pleuries. Beginnersgeluk ;)

das netjes.

ik had letterlijk 1 dag mijn rijbewijs in de portomonee, en ik was al geflitst.

maarja, een automaat gaat sneller weg dan hand.

en ik wou een leswagen inhalen. :jerry

@Senatorman wrote:65 waar je 50 mag. Na correctie 12km te hard.

Uitslag € 105,- :cry en het rekord van die dag (Volgens de krant was de hoogst gemeten snelheid van die controle 65km/uur :jerry :vertag

Schande !!

Rik :jerry

Ja m'n vent kon het ook weer niet laten, had er dit jaar nog geen gehad, dus moest ie ff stokkie voor steken..

39 euries voor 5 km... :swear

Terug
Naar boven