• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boordcomputer blijft branden

heb heel kop noord holland al afgezocht, op 2 demontage bedrijfen na, maar nergens te vinden.

of met kapotte pixels. het lullige is, mijne was perfect. en alles geeft hij gewoon weer, alleen gaan die rot lampjes gaan niet uit, is dit niet op 1 of andere manier op te lossen??

Als jouw MID dit ook doet als je m in een andere auto ZONDER radio ook zo doet, zal de MID kapot zijn.

Deze kan je ook bij demontage bedrijven krijgen voor VEEL minder als 800 euro.

Willem

plaats m eens zonder lampjes kort op de stekker, voer alles uit (contact aan contact uit > licht aan lciht uit > contact + licht aan Contact + licht uit), en draai dan de lampjes er weer in...

je kan hem ook laten uitlezen..

je kan met live data ook zien waar het probleem zit in het schermpje.

willem

heb heel kop noord holland al afgezocht, op 2 demontage bedrijfen na, maar nergens te vinden.

of met kapotte pixels. het lullige is, mijne was perfect. en alles geeft hij gewoon weer, alleen gaan die rot lampjes gaan niet uit, is dit niet op 1 of andere manier op te lossen??

plaats m eens zonder lampjes kort op de stekker, voer alles uit (contact aan contact uit > licht aan lciht uit > contact + licht aan Contact + licht uit), en draai dan de lampjes er weer in...

je kan hem ook laten uitlezen..

je kan met live data ook zien waar het probleem zit in het schermpje.

willem

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad en ik heb het zelf ook verholpen. Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is hoor.

Maar bij mij was de voeding van de radio (de rode) met een grijze(zwarte streep)draad aan elkaar verbonden achterin het dashboard.

?De zekering was ook kapot, toen ik die verving ging het display inderdaad weer aan, maar inderdaad ook niet meer uit.

Met de sleutel eruit bleef hij ook aanstaan en ging het geluid van de verlichting aan omdat de deur openstond. Ik heb na een 3weken zoeken (niet elke dag natuurlijk) dat verbindinkje eruit gehaald en opnieuw die zekering erin gedaan en alles was opgelost.

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad en ik heb het zelf ook verholpen. Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is hoor.

Maar bij mij was de voeding van de radio (de rode) met een grijze(zwarte streep)draad aan elkaar verbonden achterin het dashboard.

?De zekering was ook kapot, toen ik die verving ging het display inderdaad weer aan, maar inderdaad ook niet meer uit.

Met de sleutel eruit bleef hij ook aanstaan en ging het geluid van de verlichting aan omdat de deur openstond. Ik heb na een 3weken zoeken (niet elke dag natuurlijk) dat verbindinkje eruit gehaald en opnieuw die zekering erin gedaan en alles was opgelost.

Terug
Naar boven