vossejongk
Lid
Hallo
Sinds kort in het bezit van een Astra 1.6 Sport 2002 motortype CC
Z1.6xe 16V 74kw (benzine als dat nog niet duidelijk is) 3 deurs..
Nu ben ik er lekker mee aan het rijden maar wat me opvalt zijn de data die het display aangeeft.
Bij 120 km/u op een vlak stuk ongeveer 0.9/1.0 op 1/100 km < Zo staat het er precies, zal morgen een foto maken en erbij plaatsen voor de duidelijkheid.
Actieradius met volle tank 1300 km (past 52 liter in volgens autotrack
Had "ritafstand" (weet niet meer hoe dat op 't display staat) gereset en bij ongeveer 250 km gekeken hoeveel er was verbruikt.. 2,4 liter volgens display :hmmz:hmmz kan volgens mij niet helemaal kloppen aangezien ik 'm toen ik hem kocht ook vol had gegooid (dealer vond 't blijkbaar niet de moeite..
) en vandaag weer vol na 640km.
Ik denk dat de meesten nu wel snappen dat het niet helemaal klopt
Wat te doen om dit te fixen?
Sinds kort in het bezit van een Astra 1.6 Sport 2002 motortype CC
Z1.6xe 16V 74kw (benzine als dat nog niet duidelijk is) 3 deurs..
Nu ben ik er lekker mee aan het rijden maar wat me opvalt zijn de data die het display aangeeft.
Bij 120 km/u op een vlak stuk ongeveer 0.9/1.0 op 1/100 km < Zo staat het er precies, zal morgen een foto maken en erbij plaatsen voor de duidelijkheid.
Actieradius met volle tank 1300 km (past 52 liter in volgens autotrack
Had "ritafstand" (weet niet meer hoe dat op 't display staat) gereset en bij ongeveer 250 km gekeken hoeveel er was verbruikt.. 2,4 liter volgens display :hmmz:hmmz kan volgens mij niet helemaal kloppen aangezien ik 'm toen ik hem kocht ook vol had gegooid (dealer vond 't blijkbaar niet de moeite..
Ik denk dat de meesten nu wel snappen dat het niet helemaal klopt
Wat te doen om dit te fixen?