• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boordcomputer doet niet meer

nee die heb ik nog nagekeken maar dat is het dus niet... ik vind het ook vreemd dat ie ineens niet meer werkt zaterdagnacht tijd in de auto gezeten eerst op contact toen deed ie het nog wel. daarna contact afgezet en later weer aangezet toen alleen niet op gelet of ie het nog deed daar kwam ik de volgende dag pas achter...

heb dus vanmiddag het console losgehaald en nieuwe lampjes gehaald en erin gezet alleen zonder resultaat hij doet nog steeds niks... iemand nog een suggestie??

heb dus vanmiddag het console losgehaald en nieuwe lampjes gehaald en erin gezet alleen zonder resultaat hij doet nog steeds niks... iemand nog een suggestie??

De stekker aan de achterzijde zit wel goed vast? Geeft deze wel licht? Heeft de auto in de zon gestaan? Soms overlijden ze na langdurig in de felle zon te staan. Dan kun je deze enkel nog vervangen.

De stekker aan de achterzijde zit wel goed vast? Geeft deze wel licht? Heeft de auto in de zon gestaan? Soms overlijden ze na langdurig in de felle zon te staan. Dan kun je deze enkel nog vervangen.

vanmiddag toch maar weer eens 1 voor 1 al mijn zekeringen nagekeken en met dat ik eigenlijk het middenconsole weer wil loshalen zie ik in een keer licht in de duisternis schijnbaar toch 1 van de zekeringen geweest die niet helemaal goed zat ofzo maar hij doet het dus weer....

ikke weer blij...

vanmiddag toch maar weer eens 1 voor 1 al mijn zekeringen nagekeken en met dat ik eigenlijk het middenconsole weer wil loshalen zie ik in een keer licht in de duisternis schijnbaar toch 1 van de zekeringen geweest die niet helemaal goed zat ofzo maar hij doet het dus weer....

ikke weer blij...

Terug
Naar boven