• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boordcomputer inbouwen astra h

Inmiddels ben ik bij een aantal opel dealers geweest (helmond/eindhoven/someren) en geen van alle wist hier iets van en zegt dat het niet mogelijk is op de garage in someren na, die wisten niet dat het kon maar wilde het opzich wel proberen. Weet iemand nog een garage in de regio helmond/eindhoven die dit wel zo kan?

Ook heb ik even gekeken bij het remblokje links voor, er loopt een dikke kabel heen (remkabel denk ik) en een dunnere maar is die dunnere dan niet van de ABS?

Bij mij begin vorige week de auto te loeien dat de ruitenwisservloeistof bijna op is dus bij mij is de optie er al wel op.

bij mij net ook eff getest of het er niet toevallig al op zat. even de stekker van de achterlichten losgekoppeld maar hij zegt er niets van.

Vandaag heb ik hem laten activeren met check-control. De check-control werkt ook gewoon naar behoren, geen melding over de ruitenvloeistof en remblokken (dus die sensoren zitten er gewoon). Het werkt wel gewoon want ik krijg een melding dat het achterlicht stuk is en het remlicht als ik de stekker daarvan lostrek.

Ik heb gisteren met op-com de check control aangezet, gewoon nieuwsgierig wat er zou gebeuren. Hij zeek gelijk over de ruitensproeier vloeitstof, en dit bleef iedere 5 minuten of zo terug komen. Hij sproeide wel maar niet de koplampen, dus vanochtend bijgevuld. En geen melding meer gehad.

Dus blijkbaar is de auto voorbereid, alleen stond het uit. De kabel voor de rem slijtage heb ik wel gezien linksvoor.

Wat checkt de check control allemaal bij astra h ?

Terug
Naar boven