• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boordcomputer inbouwen calibra?????

is het mogelijk om een boordcomputer in een calibra te zetten als er geen een in zit nu

zit nu een analoge klok in'

wie kan me er mee helpen....

oke thanks ik gaat vanmiddag even zoeken en laat je wel weten of ik alles gevonden heb

in iedergeval bedank voor je reactie

ja man heb die boardcomputer er al in

hij werkt goed alleen die temperatuur doet het nog niet

hoe kan ik dit oplossen

Hoi, ik ben Quint en ik heb ook een tijd geleden geprobeerd een bc over te zetten naar een omega waar deze niet in zat, maar...

De aansluitingen waren er beiden wel, hij werkte ook wel, maar de knopjes van de bediening werkten niet terwijl deze wel waren aangesloten. Bedoel je nu dat de andere kant van de stekker ergens anders in de auto wellicht los lag?:cry

Groetjes..

Hoi, ik ben Quint en ik heb ook een tijd geleden geprobeerd een bc over te zetten naar een omega waar deze niet in zat, maar...

De aansluitingen waren er beiden wel, hij werkte ook wel, maar de knopjes van de bediening werkten niet terwijl deze wel waren aangesloten. Bedoel je nu dat de andere kant van de stekker ergens anders in de auto wellicht los lag?

dan moet je zelf even draden trekken, ik heb het zelfde gehad destijds met mijn vorige calibra. Kijk je welke kleur draden er van de knopjes naar de BC gaan. En trek je zelf even zelf een draad, en maak je hem op de zelfde kleur draad van de gele stekker achter in d BC. Dan weet je in ieder geval zeker dat het daar niet in zit.

Werkt het dan nog niet, dan is het knopje zelf allicht overleden

Terug
Naar boven