• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Boordcomputer nieuwe meriva

viel me wel op trouwens dat de Meriva's met diverse banden worden geleverd.

Ik heb er Michelin onder, en in de showroom stond een andere Meriva met Bridgestone

origineel gepost door PeeBee

Ik heb er Michelin onder, en in de showroom stond een andere Meriva met Bridgestone

Deze is een grote verbetering tov vorig model.

Mijn banden zijn ook Michelin en collega heeft er een ander type onder !!

Deze is een grote verbetering tov vorig model.

Mijn banden zijn ook Michelin en collega heeft er een ander type onder !!

Bij mij weer Continental ContactSport

Bij mij weer Continental ContactSport

origineel gepost door yperen

heb je misschien 2 foto's die het verschil duidelijk maken????

De mijne ziet er zo uit.

b.jpg

a.jpg

origineel gepost door yperen

heb je misschien 2 foto's die het verschil duidelijk maken????

De mijne ziet er zo uit.

b.jpg

a.jpg

Model jaar kan je vinden is het vin nummer.

Het 10de letter geeft het bouw jaar aan.

Is de auto na jullie 2010 gebouwd dan is het een 2011 auto.

Model jaar kan je vinden is het vin nummer.

Het 10de letter geeft het bouw jaar aan.

Is de auto na jullie 2010 gebouwd dan is het een 2011 auto.

Ik kwam iets tegen wat wellicht het zaakje wat duidelijker maakt....

Als ik het goed begrijp heb je een klein display tussen je tellers zitten als je geen Parkpilot hebt.

Kan het zelf niet bevestigen, omdat ik deze zelf wel heb.

Ik kwam iets tegen wat wellicht het zaakje wat duidelijker maakt....

Als ik het goed begrijp heb je een klein display tussen je tellers zitten als je geen Parkpilot hebt.

Kan het zelf niet bevestigen, omdat ik deze zelf wel heb.

wij hebben ook geen parkpilot omdat we een flex flix sysyteem hebben achteraan, er zit wel een dvd 800 in en wij hebben ook het grote scherm erin zitten

wij hebben ook geen parkpilot omdat we een flex flix sysyteem hebben achteraan, er zit wel een dvd 800 in en wij hebben ook het grote scherm erin zitten

Hallo,

Ik heb ook hetzelfde fenomeen als Rekobos beschrijft. Proefgereden in een Meriva Edition met een uitgebreid infodisplay waarop allerlei informatie te zien was (deuren goed gesloten, waarschuwing gladheid, etc). Mijn pas geleverde Meriva (vorige week) heeft een ander display. Ik mis een dagteller en verder zijn er nog wat basisfuncties aanwezig. Verder is het display van een minder goede grafische kwaliteit.

Ik ga morgen de dealer er over bellen. Ik vind dit niet kloppen. In de tussentijd ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zal jullie op de hoogte houden. Hopelijk doen jullie dat ook.

Groeten,

Theo

Hallo,

Ik heb ook hetzelfde fenomeen als Rekobos beschrijft. Proefgereden in een Meriva Edition met een uitgebreid infodisplay waarop allerlei informatie te zien was (deuren goed gesloten, waarschuwing gladheid, etc). Mijn pas geleverde Meriva (vorige week) heeft een ander display. Ik mis een dagteller en verder zijn er nog wat basisfuncties aanwezig. Verder is het display van een minder goede grafische kwaliteit.

Ik ga morgen de dealer er over bellen. Ik vind dit niet kloppen. In de tussentijd ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zal jullie op de hoogte houden. Hopelijk doen jullie dat ook.

Groeten,

Theo

Ik heb een Meriva B (2011) Cosmo 140pk met parkpilot en toch een kleine boordcomputer! Als ik het zo lees, dan moet ik ook de dealer eens bellen!

Terug
Naar boven