• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Boordcomputer V.S Radio.

Tonyehrd

Post weinig
Hallo,

Ik ben in bezit van een opel astratje F 1.6, mooie wagens alleen...

Ik heb nu een kenwood radio, is het echt niet mogelijk om m'n boordcomputer (display) aan m'n radio te hangen dat ik daar ook nog informatie op kan lezen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen en of antwoorden.

Alvast bedankt,

Tony Koorevaar.

(ik heb de zoek functie gebruikt.

Hey Gozert :)

Ja, datum en tijd en temp heb ik:)..

Maar nu wil ik dat m'n radio display op mijn computer schermpje komt van de auto zelf.

Is dat niet te kloten met draaden ofzo? En wat voor een kasje moet ik hebben dan?

Cheers!

Hey Gozert :)

Ja, datum en tijd en temp heb ik:)..

Maar nu wil ik dat m'n radio display op mijn computer schermpje komt van de auto zelf.

Is dat niet te kloten met draaden ofzo? En wat voor een kasje moet ik hebben dan?

Cheers!

Je moet even gaan uitzoeken of jou Kenwood radio wired OEM remote ondersteund.

Als hij dat doet dan is er een kans dat hij het met een Kenwood Stalkadapter tekst op je display gaat tonen.

Ik zeg kans want dit is ook weer radio afhankelijk en werkt vaak alleen bij de duurdere uitvoeringen zoals de Mask & klapschermen.

Er stondt vroeger ook een how to om zelf zo'n kabel te maken in het gedeelte ICE maar die kan ik nergens meer terug vinden.

Je moet even gaan uitzoeken of jou Kenwood radio wired OEM remote ondersteund.

Als hij dat doet dan is er een kans dat hij het met een Kenwood Stalkadapter tekst op je display gaat tonen.

Ik zeg kans want dit is ook weer radio afhankelijk en werkt vaak alleen bij de duurdere uitvoeringen zoals de Mask & klapschermen.

Er stondt vroeger ook een how to om zelf zo'n kabel te maken in het gedeelte ICE maar die kan ik nergens meer terug vinden.

Stalker zoeken op ebay.de voor jouw radio.

kan je hem daar niet vinden, grote kans dat er dan voor jouw radio niks is ;)

Stalker zoeken op ebay.de voor jouw radio.

kan je hem daar niet vinden, grote kans dat er dan voor jouw radio niks is ;)

Die stalk adapters ondersteunen alleen stuurwielbediening, er is slechts een klein segment Kenwood radio's die daarnaast ook nog display weergave ondersteunen.

Als je bij Kenwood op de site kijkt zul je ook nergens een 100% garantie zien staan dat het gaat werken (heb zo'n 7tal Kenwood's in de Astra gehad waarbij het alleen bij de MASK versies en de klapschermen werkte).

Die stalk adapters ondersteunen alleen stuurwielbediening, er is slechts een klein segment Kenwood radio's die daarnaast ook nog display weergave ondersteunen.

Als je bij Kenwood op de site kijkt zul je ook nergens een 100% garantie zien staan dat het gaat werken (heb zo'n 7tal Kenwood's in de Astra gehad waarbij het alleen bij de MASK versies en de klapschermen werkte).

Terug
Naar boven