• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Boordcomputer verlichting

Mja niet de beste reden, maar blauw hoort nu eenmaal bij VW en amber kleurig bij opel. Ik heb nooit begrepen dat mensen dan alles blauw of groen gaan maken.

maakt dat wat uit wat voor kleur bij welke auto hoort,ik zet gewoon wat ik mooi vindt en dat is later blauw plasma,met vw golf/polo

bolle naalden 2005- die mix met opel teler met golf naalden vindt ik mooi.

Dus als ik xenon plaats wil ik een audi of een bmw?? OF devil eyes of angel eyes??

Ik vind blauw een leuke sfeer hebben.

Hoe ik een opel herken? Het fijne rijgedrag, lage verbruik, weinig lawaai. Hier in maasmechelen is er veel rasverschil :D niks racistisch hoor komen goed overeen.. maar meestal als je een volkswagen heb ben je een turk.. als je een alfa of een fiat hebt ben je een italiaan.. de belgen rijden hier in FORD en OPEL... dat is ook een reden.. zijn met een groepje van 4 allemaal opels.. ene heeft de nieuwe astra GTC ik met een G nog iemand met een G en dan iemand met een corsa plat op de grond

klopt blauw is ook gewoon een coole kleur ,en iedereen die de LED evolutie heeft meegemaakt weet wel hoelang we op blauwe

LEDs hebben moeten wachten ,en is nu het er is willen we het ook volop benutten toch :)

p.s heb ook angel-eyes(BMW) alleen de echte bmw,s zijn toch net weer wat mooier.

[rquote=1906044&tid=145595&author=DarkNL08]Ik heb alles helder wit gemaakt, vind ik een stuk sjieker :)[/rquote]

Heb je hier toevallig een foto van? lijkt me inderdaad ook wel wat.

nexus ik ga ook voor angels.. met xenon =D duurt wel nog even maar is idd prachtig :) hoop gwn dat de ringen niet geelig zijn

de gewone angel-eyes zijn wel een beetje geelig helaas er zitten wel 2 felle witte leds in per ring wat de hele ring moet verlichten

wat niet goed lukt,zeker niet overdag,maar de ringen zijn later eventueel wel te vervangen door SMD LED ringen en die zijn

net zo fel als die van een BMW zo niet nog feller ,en kunnen meteen als DRL dienen zo fel zijn ze,maar het is wel een heel

werk om ze zo te kunnen krijgen.

in de koplampen de stads lampjes kan je inderdaad gewoon witte T5 Led lampjes steken ,wel de witte anders plukken ze je

van de weg,blauwe T5 kun je als binnen verlichting gebruiken en geeft een mooi effect zeker als je de automatische dimende verlichting hebt zoals in een Corsa C hebt :)

Heb nog een topic geopend.. heb blauwe leds geplaatst maar kan niet eens meer mijn nummers lezen van de km teller..

iemand plannen?

de leds moet je eerst licht op schuren zodat ze rondom licht uitstralen,en hoe bedoel je dat je je cijfers niet meer ziet ,kwa licht

opbrengst of doen cijfers van de totaal km-stand/dag teller het niet meer of zo ?

ik zou het van een astra niet weten of daar een gele plaat in zit dat zou wel het blauwe light kunnen tegen kunnen houden.

want als je eerst witte lampjes of ledjes had en een beetje amber/geel achtige cijfers had zou dat het kunnen verklaren .

dat weet ik dus niet of die er in zit ken de astra tellers niet alleen van de corsa c en b even hier na vragen op het forum aan

de astra rijders.

Terug
Naar boven