• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Booskijker voor calibra

16VCalibra

Post vaak
Hallo allemaal,

Ik ben dus opzoek naar een booskijker voor mn calibra. Nou heb ik dus al hier en daar gekeken maar dat is meer van die polyester dingetjes stripjes ofso. Wat ik zoek is dus gewoon 1 van staal die je aan je motorkap moet lassen. Weten jullie waar ik zoiets kan krijgen of heb je er heel toevallig 1 liggen waar je nix meer mee doet, laat het me dan weten!

De booskijker hieronder zal wel costum zijn maar weet je iets wat in de buurt komt, of iemand kent in de omgeving Den Haag die hier goed in is dan hoor ik het graag.

Hier een voorbeeld van wat ik ongeveer zoek:

Groetjes Ram

Op CTN biedt 'KC' er 1 aan voor €25,-

Check maar even. Anders meld je je eerst even aan, en daarna deze link gebruiken!

Gr.

Pastra

Zoo dat is precies welke ik zoek:o . Alleen lees ik dat ie het niet opstuurt en van Den Haag naar Groningen :cry. Ik neem wel contact met hem op kijke of er egt nix te regelen valt. In ieder geval bedankt Pastra ;)

Groetjes Ram

Ik weet dat ie wel eens een meeting afgaat, en dan neemt hij het mee voor je! Dus dat kan je voorstellen aan hem!

Nog geen reactie gehad van 'KC' jammer genoeg. Verder niemand die weet waar ik zoiets vandaan kan halenn??

Groetjes Ram

origineel gepost door dasmoerf

mocht dit anders niets worden nl power in zwolle levert ze ook!!

zal wel iets duurder dan die 25 euro zijn :(

ik had al gekeke bij nl power, maar heb em er niet tussen gezien!:wtf

origineel gepost door CalibraHans

Firma Cargoods verkoopt stalen booskijkers.

Is via google wel te vinden.

Groetjes CalibraHans

klopt, die heb ik gezien ;)

het is alleen de hoekige versie en persoonlijk vind ik de rondere het mooist, past veel mooier bij de calibra (vind ik!) dus vandaar..

groetjes ram

Terug
Naar boven