• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Booskijkers

ik ben ff bij zon verfspeciaal zaak geweest en een kwart liter lak kost 50 euro

een kwart liter blanke lak kost 13 euro.... dit zijn ook normale prijzen toch?

moet er namelijk ff rekening mee houden dat deze kosten er nog overheen komen... :P

ik ben ff bij zon verfspeciaal zaak geweest en een kwart liter lak kost 50 euro

moet er namelijk ff rekening mee houden dat deze kosten er nog overheen komen... :P

kleurlak, moet ook verdunning in.

En blanke lak moet verharder en verdunner in.

Zit dat ook de prijs die je noemde erbij?

kleurlak, moet ook verdunning in.

En blanke lak moet verharder en verdunner in.

Zit dat ook de prijs die je noemde erbij?

Ehhh :hmmz Ze hebben daar niks over gezegd in de winkel. dus zal wel niet dan ?

Kzal er nog wel even langsgaan... :P om te vragen wat dat dan moet gaan kosten totaal.. ;)

[rquote=1893220&tid=144633&author=Looney][rquote=1893062&tid=144633&author=turbootje]

NEEEEEEE in gelderland. tuned tigra hier op t forum last ook kappies. 2 vrienden van me hebben t ook laten doen en is echt super mooi en strak gedaan king:[/rquote]

Maar hoe is die te bereiken? tuned tigra is sinds 2008 niet meer online geweest.. [/rquote]

Ehhh :hmmz Ze hebben daar niks over gezegd in de winkel. dus zal wel niet dan ?

Kzal er nog wel even langsgaan... :P om te vragen wat dat dan moet gaan kosten totaal.. ;)

[rquote=1893220&tid=144633&author=Looney][rquote=1893062&tid=144633&author=turbootje]

NEEEEEEE in gelderland. tuned tigra hier op t forum last ook kappies. 2 vrienden van me hebben t ook laten doen en is echt super mooi en strak gedaan king:[/rquote]

Maar hoe is die te bereiken? tuned tigra is sinds 2008 niet meer online geweest.. [/rquote]

op hyves zit die ook ;)

[rquote=1893322&tid=144633&author=Lady Corsa]ik ben ff bij zon verfspeciaal zaak geweest en een kwart liter lak kost 50 euro

[/rquote]

Je kan beter 2 spuitbussen kopen op kleur in Zwolle bij Ferweda.....Gaat op kleurcode. Ze mengen daar de goeie kleur en komt dan in een spuitbus.

Denk dat je het met 2 spuitbussen wel red.

Persoonlijk had ik hem zwart gespoten, zijdeglans. Steekt leuk af en is mooi goedkoop.

op hyves zit die ook ;)

Nee joh, ik ga toch niet met enkel een zwarte motorkap rond rijden :P Hahah dat vind ik echt nix...

Maargoed, heb geen zin om helemaal naar zwolle te rijden voor een stel spuitbussen. Dat zal hier in de buurt ook vast wel ergens te krijgen zijn ;) Komt helemaal goed!

[rquote=1893322&tid=144633&author=Lady Corsa]ik ben ff bij zon verfspeciaal zaak geweest en een kwart liter lak kost 50 euro

[/rquote]

Je kan beter 2 spuitbussen kopen op kleur in Zwolle bij Ferweda.....Gaat op kleurcode. Ze mengen daar de goeie kleur en komt dan in een spuitbus.

Denk dat je het met 2 spuitbussen wel red.

Persoonlijk had ik hem zwart gespoten, zijdeglans. Steekt leuk af en is mooi goedkoop.

De Corsa van mij heeft zijn neuscorrectie ook bij Streetcustoms vandaan .

Hij levert goede service en werk af en Tuned Tigra loopt ook al wat jaren in het tuning wereldje rond .

Nee joh, ik ga toch niet met enkel een zwarte motorkap rond rijden :P Hahah dat vind ik echt nix...

Maargoed, heb geen zin om helemaal naar zwolle te rijden voor een stel spuitbussen. Dat zal hier in de buurt ook vast wel ergens te krijgen zijn ;) Komt helemaal goed!

Oke maar ik laat het ook niet spuiten bij een spuiterij, áls ik het laat doen.

ik ken iemand die het voor me last en het gelijk voor me spuit... ;)

Dus wordt dan één prijsje zeg maar, maar moet wel zelf lak kopen...

dus die kosten komen er dan bij..

Maar dankzij jullie antwoorden weet ik nu ongeveer wel wat ik ervoor kwijt ben... ;)

Thnxx !! :)

(wel coole corsa btw!! ;) )

De Corsa van mij heeft zijn neuscorrectie ook bij Streetcustoms vandaan .

Hij levert goede service en werk af en Tuned Tigra loopt ook al wat jaren in het tuning wereldje rond .

Terug
Naar boven