• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Borbet velgen restaureren Kadett foto.

nova....

Forumbewoner
Past op een kadet gsi voor ET15 en op de achterste ET30 de velgenmaten zijn is 215 40 16..

Moet ik dan met spacers werken of niet.

heej kerel, hedde vurt ene kadett??

meen me te herinneren dat vur een e-kadett achter tussen et 40 -35 zit.

weet wel dat er maar beperkt aantal velgen goed past zonder aanlopen.

groente

hey,

Ja we hebben een kadet met genoeg pk`s denk dat tie nog meer heeft dan de vectra :shock: .. achja hoe ouder hoe gekker :jerry

En ja we hebben de velgen gekocht vanmiddag...

Vandaag de velgen na laten kijken.. of ze recht waren maar dat waren er 2 niet, altijd jammer als mensen zeggen dat de velgen niet krom zijn :swear Tis niet veel maar toch,en ze worden gemaakt.

Ben de 2 andere velgen alvast aan het schoonmaken en daarna lichtjes opschuren.

En heb er twee laten passen kijk hoe het eronder staat...Euhh lekker Dik!! :vertag

Kreeg komplimenten over de kadet mooie bak :wors

Ja ze komen soon... moet nog een paar dingen doen.

@Hans rijdt niet slecht trekt lekker door he hahaha..

Ja jouw kadet vergeet ik nooit en dikke wielen zitten eronder.. de onze zijn 9J.

Zo de uitlaat is ook weer gelast dankzij Tonneke Bedankt:thumbup daarvoor ff in Budel geweest nog ff was zeer gezellig.

Gisteren helemaal rondom gelclayt.. werkt prima die klei! nu nog ff in de wax zetten rondom.. weekend mooi doen!..

endan binnenin de leren bekleding ff poetsen.

D riem en spanrol en waterpomp vervenagen tussen de 400 en de 450 is niet duur he of wel?

De digi is vol.. dus dit weekend zal ik wat plaatsen alleen ff bewerken ;)

ja.. maar waar blijven nou die :kewlpics ....... van al dat mooi's

laat wel op zich wachten hehehehehe

groente

mits de juiste velg en plaats kun je een beetje van de velg laten afdraaien en daarmee je et verhogen gewoon ff kijken hoeveel plaats je hebt richting veerpoot.

en ja je bakkie bolt lekker vond het weer lekke achter het stuur van een dett e

@hanskadett wrote:mits de juiste velg en plaats kun je een beetje van de velg laten afdraaien en daarmee je et verhogen gewoon ff kijken hoeveel plaats je hebt richting veerpoot.

en ja je bakkie bolt lekker vond het weer lekke achter het stuur van een dett e

Ok zal het is navragen bij de bandenboer

Ik heb er foto s van ik zal je ze wel is laten zien..

Graag gedaan maat ;)

Onze kadett

FotosN811-82012217.jpg

Leuke kadett! Maar dan was jij gisteren ook op de amerikanen meeting op ekkersrijt :D

Zag m al staan (was zelf zonder kadett, maar met die rode ax, volgens mij reed je nog n stuk achter me toen ik naar huis ging)

@fredje wrote:Leuke kadett! Maar dan was jij gisteren ook op de amerikanen meeting op ekkersrijt :D

Zag m al staan (was zelf zonder kadett, maar met die rode ax, volgens mij reed je nog n stuk achter me toen ik naar huis ging)

Ja daar was ik ook fredje... Enja dat klopt dat was ik.

Eerste keer gespot :thumb

Et 15 9j past achter niet moet je zeker.rollen.

Voor past het steekt 2cm uit

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Terug
Naar boven