• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bose speakers astra g

astratjeg01hh

Post weinig
goedeavond is het mogelijk om bose speakers die in een omega zitten in een astra g te monteren passen ze in de deuren en is de stekker het zelfde mvg erikking:

origineel gepost door astratjeg01hh

goedeavond is het mogelijk om bose speakers die in een omega zitten in een astra g te monteren passen ze in de deuren en is de stekker het zelfde mvg erikking:

Kan wel maar het klinkt voor geen meter.

Dat soundsystem is gemaakt voor het interieur volume van de omega.

Plus dat je ook een andere radio nodig hebt die voor bose geschikt is.

Met een normale radio blaas je de speakers op.

ik ben het niet hellemaal eens met jullie

ik heb het bose systeem van een omega in de vectra 2000 gemonteerd en het klinkt niet slechter als in de omega zelfs beter!!!

ik heb wel een versterker van alpine met 2ohm stabille aansluiting ervoor!!

:thumbup:thumbup

bose troep. sorry, ben geen fan van bose.

eerlijk is eerlijk, het klinkt leuk. ook die homecinema systemen. maar het klinkt niet leuk voor langere tijd luisteren. en als je goed luisterd hoor je dat het ook niet zo geweldig klinkt........

maar off topic.

-offtopic

back on topic:

speakers zullen idd niet op je radio kunnen. aangezien bose veel speakers maakt die niet zo op je gewone radio kunnen. het zei de aansluiten of inpedantie.

maar alles is te maken. misschien met verloopstekkers en een versterker van 2 ohm dat het wel lukt.

ik ga hopelijk eerdaags alpine compo set inbouwen. ben beniewd hoe het klinkt!!:D want de standart zijn niet veel soeps. vooral achter niet.

nu even een vraag -offtopic

Ik zag laatst op de sloop een astra g station van 2001 staan, sport met stuurwielbediening. nu zag ik dat daar in de deuren hele andere speakers in zaten, wel standart. met een rubbere rand. wie weet hier meer over? klinkt het beter, hoeveel watt zijn ze?

hoef maar 1 reactie. wil niet dit topic stelen:angel

en misschien dat dit een optie is voor de topic maker:angel

Terug
Naar boven