• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Botter heeft er een broertje bij

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum

MV

Post vaak
als je hem goud spuit zonder deurrubbers en chrome kentekenplaat dan is die identiek..

(op de pks na dan) denk ik :P

en let vooral op de achterdiffuser:wtf

p1150593jpg.jpg

p1150594jpg.jpg

origineel gepost door berg

origineel gepost door mrmonkey

ja he wat een naäperd.... en dan nog geeneens netjes ook :(

Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje ;)

van veraf wel ja :thumbup

maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word :o

hahaha dit was ook mijn eerste gedachte toen ik die kadett zag.

begon al bijna te twijfelen of andre hem niet groen heeft gespoten :P

nou vind het een vet kadettje , weet zeker dat het merendeels van de kadettjes hier in nederland er niet zo mooi uitziet

Tja wat zou ik er van zeggen

het is meer mijn auto die nagebouwd is!!!!!!!!!!!!!!!

Zelfede kleur en zelfde velgen.

Vlakbij zag je wel dat het een groote plamuur bak was zelfs de slot gaten zag je nog zitten.

streetmachine1.jpg

dit is de echte

THE STREETMACHINE

Greetz Richard

hij lijkt toch meer op die van botter vind ik,, althans dat wil degene:o:o:o maar zit er nog ver naast:cool:,,idd het strakmaak werk is volgens mij in het donker gedaan of hij heb n bril nodig, daar moet nog zat aan gebeuren wil ie er echt netjes uitzien.wel dikke wielen enz

groeten

wat maakt dat nu uit van wie hij het na gemaakt. Als je iets bijzonders doet, heb je kan dat andere er inspiratie aan op doen..

je hebt immers Leiders en Volgers. :angel

moest inderdaad ook effe denken of hij hem groen had gespoten:P

heeft er inderdaad veel van weg met die achterdiffuser en voorlip, engelmann spiegels, side skirts enz...

beetje foute imitatie maar ik snap wel dat hij zo wil hebben als van botter maar dan moet hij toch nog wat veranderen hier en daar en een beetje strakker maken

hoe maken ze die bolle achterschermen nu precies, snijden/zagen ze die in en dan naar buiten tikken of lassen ze hier een stuk tussen

is verschillend bij de een tikken ze de schermen uit, wat vaak het netste restultaat heeft , de ander doet het weer door inslijpen en dan weer dicht lassen

mijn astra is uitgeklopt ziet er super strak uit, echt super strak. een kadett is makelijker uit te kloppen dan een astra

ok haal je dan binnenscherm los van het buitenscherm? en gewoon hamer met bolle kant of platte plaatwerkershamer

origineel gepost door kadett4x4

bij de meeste wagens van dat kaliber vind je wel iets.

niet iedereen heeft geld teveel over om alles door een ander te laten doen.

toch heb ik respect voor iedereen die zelf wat aan zijn auto heeft gedaan.

ik heb bij mijn kadett ook veel werk en alles in eigen beheer gemaakt, en je vind altijd wel iets wat beter kan.

heb mijn schade ook zelf gemaakt, en het is niet naar mijn zin(maar dat heeft andere oorzaken).

groeten.

daar heb je gelijk in.

ik waardeer het ook zeker wel als mensen aan hun auto's hobbyen.

groeten nick

maar je hebt hobbyisten en hobbyisten, se 1 is heel precies de ander niet. dat is echt verschillend voor iedereen. wat ik veel erger vind zijn hobbyisten die hun auto verkeers on veilig maken om te besparen op een paar centen. gr,martijn

origineel gepost door Pieter Slingerland

is verschillend bij de een tikken ze de schermen uit, wat vaak het netste restultaat heeft , de ander doet het weer door inslijpen en dan weer dicht lassen

mijn astra is uitgeklopt ziet er super strak uit, echt super strak. een kadett is makelijker uit te kloppen dan een astra

de '9x16' schermen is laswerk, en zijn best prijzig om te laten maken.

nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,

Terug
Naar boven