• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Botter heeft er een broertje bij

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum
hallo allemaal,

Ik zal me eigen eens even voorstellen, ik ben jeroen de eigenaar van de groene kadett turbo. Ik ben nu 3 kwart jaar bezig samen met mijn vriendin. We hebben de kadett groen gekocht. De vorige eigenaar wilde ermee crossen op het zand. We zijn begonnen met de motor. Inmiddels zit ik op 330 pk stage 3 met een v-max chip. Ik wist niet dat me kadett zoveel reacties zou opleveren :o , maar we gaan in januari verder met de body (kwa lak en strak maken), dus jullie zullen toch wat meer geduld moeten hebben om mijn auto helemaal te kunnen beoordelen. Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk gaan doen.

mvg jeroen

welkom,

mag ik vragen hoe jij op het idee kwam van je achterbumper....

ben ik wel benieuwd naar:angel

ik zag andre en ik dacht bij me eigen [dat wil ik ook hebben] en heb hem met me meisje gemaakt, maar wist niet dat het dan zo'n groot nieuws was. Ik heb andre zelf nog gesproken en vond het wel leuk gedaan en had niks te klagen

@Jeroen ok, dat is dan weer wel leuk als het sportief word opgenomen;)

niet iedereen is daar blij mee:afro

ben benieuwd als die helemaal af is wel:kewlpicsmaken dan heh:P:D

ja he, ik ga begin februari de kadett klaar maken voor de spuiter. Ik ga voor de kleur van me vriendin, die rijd een astra coupe turbo (de blauwe en niet de goude kleur haha) maar jullie zien het wel op de eerste beste opel meeting

men kan wel zeiken over dat als je geen geld hebt er niet aan moet beginnen want dan loopt het uit op niks of zeiken dat als je iets doet doe het goed ik vind gewoon datde een zijn auto mooier maakt dan de ander maar dat ze aan de eind van de dag wel gebruikt moeten kunnen worden als auto en niet als show object het is en blijft materie:wtf

Materie???? voor mij niet hoor ze staan heerlijk binnen vd winter ,voor de 1 ist een hobby voor de ander zn leven:thumbup:thumbup.

En alles wat aan auto's gedaan word is leuk in welke vorm dan ook( en ja je hebt er ook uitzonderingen bij) we hebben allen dezelfde hobby:D dat is weer een voordeel:thumbup:angel

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

Materie???? voor mij niet hoor ze staan heerlijk binnen vd winter ,voor de 1 ist een hobby voor de ander zn leven:thumbup:thumbup.

En alles wat aan auto's gedaan word is leuk in welke vorm dan ook( en ja je hebt er ook uitzonderingen bij) we hebben allen dezelfde hobby:D dat is weer een voordeel:thumbup:angel

groeten nick

ok met materie bedoel ik het is vervangbaar ja ik doe ook alles voor mijn det geloof mij heb zelfs eens een kerel in elkaar geslagen omdat hij tegen de wagen leunde ik bedoel te zeggen eigenlijk omdat de een minder financiele middelen heeft is zijn wagen die niet perfect is in onze ogen wel de wereld voor hem maar deze groep wil wel gewoon kunnen rijden en niet bang hoeven zijn dat hij een beetje zeldzaam onderdeel verneukt jij bv het voordeel dat je ze in de winter binnen kunt zetten vele niet dus voor hun is het meer materie omdat moeder natuur hun goude koets blijft bewerken

QUOTE:"ok met materie bedoel ik het is vervangbaar ja ik doe ook alles voor mijn det geloof mij heb zelfs eens een kerel in elkaar geslagen omdat hij tegen de wagen leunde"

:cry...vind dit echt...:puke...waarschuw die gene dan dat jij je auto belangrijker vind dan hij misschien die van hem......:o

On-topic:Vind het een mooie auto...ben zelf ook bezig met een Kadett GSI C2.0NE op te knappen die ook alle weergoden moet weerstaan en die met een beperkt budget opgeknapt gaat worden.....

Dannis

hallo die kadett is van mij.

Ik had eerst de groene, maar hij begon te roesten en heb deze kadett via d nieboer gekocht kaal! en heb hem voledig opgeboud en klaargemaakt er ligt nu een 2.0 16 v in sinds vorge wee.

Iik heb mijn turbo'tje kapot gereden, maar hij zat op 330 pktjes en steek er veel tijd en geld in om hem redelijk showaardig te maken groetjes

origineel gepost door bmwmanu

Deze is nu netjes geworden

Zeker dikke kadett!!!

En staat daar in een mooie lineup van midlands op duitse dag:thumbup

Terug
Naar boven