• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bougiekabels opel manta 400

volgens mijn wel eens een set op duitse ebay gezien , maar probeer eens bij b.v Biesheuvel , of autosportcompany of dutch powertrading lijkt me sterk dat ze ze daar niet hebben !!

@v.s: je meet de lengte en type op/van van je oude kabels, type van je stekkers op de verdeler en bougiesaansluitingen en

je maakt ze zelf of naar voorbeeld laten maken.

De betere auto-onderdelenzaak kan je helpen. Is gewoon spul die kabels.

@H-400 ja da is ooknog een optie om ze zelf te maken maar eigenlijk zou ik het liefste orgineel willen gaan morgen eens bij onze opel verdeler vragen

@mantaray had alleen manta 400 in getikt niet ascona toch al fel bedankt om te zoeken als ik ze niet orgineel vind gaan ik op zo een setje mee bieden

hallo vs

ik ben ook opzoek naar de orginele bougie kabels van een ascona 400 heb al vele wegen bewandelt maar nog niet de orginele van ac delco gevonden ook heb ik het gezocht op de orginele ac delco nr maar nog steeds niets gevonden alsje deze van ebay koopt kan je dan eventueel een foto plaatsen van hoe deze kwa kleur en vorm er uit zien ikheb ook een setje weten te maken van oranje vw kever kabels in combinatie met bougie dopjes van een amerikaan succes en laat weten hoe dit afloopt

gr teddy

De nummers.

GM

90113025

90114042

OPEL

8389728

Verdere info. Silicoon, Afmetingen radiateur WIRE WOUND, Buitendiameter 7 mm, connector type DIN, connector type DIN, connector type SAE, Lengte 42 cm, Lengte 1 300 mm, Lengte 2 400 mm, Lengte 3 500 mm, Lengte 4 700 mm

heb wat navraag gedaan de kabels kun je zo krijgen op lengt de stekkers in de blok zijn van bosch nr 0356100037 weet ik morgen meer van of ik die kan krijgen in beru kan ik ze krijgen maar moet ik ze per tien nemen en heb er maar 4 nodig

Terug
Naar boven