Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik dit in de goeie topic heb gezet!
Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een Opel Corsa 1.7 Diesel Bouwjaar 2000
In de auto zitten nog de originelen boxen.
Ik wil er graag achter mijn eigen gekochten en betere boxen in zetten.
Alleen ik heb 2 problemen.
1. Waat voor aansluitingen zitten op de orignelen boxen(omdat deze helemaal zijn afgewerkt zie ik de aansluitingen niet dus en er zit een specialen aansluiting op)
2. De rechterkant zit een hele box draden allemaal netjes afgewerkt met tape echter ik kan niet zien welke kleur draden er zijn voor rechtsachter.
Voor heb ik gekeken maar daar is ook alles netjes afgewerkt dus je hebt bij de ISO connectors 15 draden draden lopen.
Alvast bedankt en als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik dit in de goeie topic heb gezet!
Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een Opel Corsa 1.7 Diesel Bouwjaar 2000
In de auto zitten nog de originelen boxen.
Ik wil er graag achter mijn eigen gekochten en betere boxen in zetten.
Alleen ik heb 2 problemen.
1. Waat voor aansluitingen zitten op de orignelen boxen(omdat deze helemaal zijn afgewerkt zie ik de aansluitingen niet dus en er zit een specialen aansluiting op)
2. De rechterkant zit een hele box draden allemaal netjes afgewerkt met tape echter ik kan niet zien welke kleur draden er zijn voor rechtsachter.
Voor heb ik gekeken maar daar is ook alles netjes afgewerkt dus je hebt bij de ISO connectors 15 draden draden lopen.
Alvast bedankt en als er nog vragen zijn hoor ik het graag!