De standaardboxen van een Vec B1 zijn niet slecht maar nu er 1tje kapot is heb ik een excuus om nog eens iets te kopen
Mijn gedacht was om gewoon zwaardere boxen erin te steken om zuiverder geluid te creëren zonder gekraak
Composetjes moet je liever aansluiten op een versterker en dan krijg je prachtig geluid maar die versterker gaat nu net te veel kosten op deze moment. Heb al een 3way 6x9 boxsetje van 300 Watt + versterker klaar om achterin de hoedenplank gestoken te worden. Maar ik zit met een sedan dus ik moet door ijzer en dat laat ik liever doen door iemand dat daar wat meer mee vertrouwd is.
Heb ook een sub + versterker in mijn wagen steken maar die is maar 275Watt RMS en ik heb reeds plannen voor deze uit te bouwen want zoals je zegt: je wilt meer :angel Twee 10" woofers met een 12" woofer er middenin in een gesloten, op maat gemaakte kist in de koffer. Maar de cashflow doet wat moeilijk
De kist kan ik al maken maar het zijn de woofers en de versterkers dat veel kosten hé :vertag
Geduld is een spijker onder water zeg ik altijd maar. Des te meer geniet heb ik er van als ie er eindelijk is. :agent
Grtz Seth
Heb ook een sub + versterker in mijn wagen steken maar die is maar 275Watt RMS en ik heb reeds plannen voor deze uit te bouwen want zoals je zegt: je wilt meer :angel Twee 10" woofers met een 12" woofer er middenin in een gesloten, op maat gemaakte kist in de koffer. Maar de cashflow doet wat moeilijk
Geduld is een spijker onder water zeg ik altijd maar. Des te meer geniet heb ik er van als ie er eindelijk is. :agent
Grtz Seth