• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bra voor een corsa a

Was voor 2 jaar van een maat van me, vond de Bra en de Porsche velgen toch echt wel netjes staan op deze corsa A.

zyfxn8.jpg

2vwsi75.jpg

is der nu is een goeie foto van een corsa met een bra ik wil der eentje special voor mijn corsa mss laten maken omdat ik een speciale motor kap heb

hmmm.. :hmmz Steenslagschade aan een motorkap kan alleen maar mooier zijn dan met zo'n ongelofelijk lelijk ding op je neus ondrijden.. Maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening! :P

Wat de neuk is het? Het lijkt alsof de neus van die corsa is vervangen door een plak rubber met weg afzettingen er bovenop...

Ik vind het niet mooi iig. Ik koop wel een stuk steenslag beschermfolie en plak dat op de neus.

Gewoon afstand houden tot je voorganger. Als je een mooie auto hebt en je loopt alleen maar te kleven dan vraag je erom. Dat kost waarschijnlijk nog meer ook want een aanhouding is meteen geval "officier van justitie" plus je moet die zeemlap met kartonnetjes erbovenop ook nog eens betalen. En hoe doet dat ding het met water/roest eronder in de jaren?

Dus gewoon afstand houden op de weg, mijn Corsa staat na 11 jaar nog op 0 Euro wat de motorkap me extra gekost heeft.:thumbup

Ik heb er ook 1 op de kap zitten. Die van mij is aangepast i.v.m. doorgelastte motorkap.

In tegenstelling tot de meesten (met alle respect uiteraard) vind ik het wel mooi + dat ik nog geen zorgen hoef te maken dat me de kap beschadigd door steentjes.

Hier heb je ook last van als je niet dicht op je voorganger rijd (lees voorbij rijdend verkeer of tegenmoet komend).

Ik heb hem dus van PantherBra.com en heb hem besteld via Eugene van GM-Tuning Parts:

Het heeft wel even af en toe onderhoud nodig.

Zodra het regent haal ik hem eraf, maar dat wordt ook allemaal aangeraden op PantherBra.com

origineel gepost door Mastah-GSi

Ik heb er ook 1 op de kap zitten. Die van mij is aangepast i.v.m. doorgelastte motorkap.

In tegenstelling tot de meesten (met alle respect uiteraard) vind ik het wel mooi + dat ik nog geen zorgen hoef te maken dat me de kap beschadigd door steentjes.

Hier heb je ook last van als je niet dicht op je voorganger rijd (lees voorbij rijdend verkeer of tegenmoet komend).

Ik heb hem dus van PantherBra.com en heb hem besteld via Eugene van GM-Tuning Parts:

Het heeft wel even af en toe onderhoud nodig.

Zodra het regent haal ik hem eraf, maar dat wordt ook allemaal aangeraden op PantherBra.com kanje zown ding ook op maat laten maken want ik heb een special gelaste motorkap namelijk op me corsa

Ja dat kan.

Je moet dan even de maten doorgeven voor de 'extra' stukken die je eraan hebt zitten.

Als dat eenmaal in orde en duidelijk is kunnen ze je hem op maat maken voor jouw Corsa.

Let wel: dat is kwa prijs wel iets duurder.

Ik heb uiteindelijk iets van €127 betaald. Maar daar krijg je dan ook weer een mooi opberg tasje bij voor de bra.

Je kunt zelfs kiezen uit diverse kleuren.

Vandaar dat die van mij rood is.

Ik was erg tevreden over de communicatie en levering.

oke tnx voor je antwoord:D hmm een witte zouw wel mooi op me corsa staan :P maar hoe moetje dat meten dan en waar zitten hun bvb ?

Ik heb alleen de koplamp gedeeltes doorgelast.

In mijn geval heb ik het stuk wat eraan is gekomen van punt tot punt de lengte gemeten en de breedste maat, dus van motorkap naar het verste punt op het aangelastte deel, hoop dat het zo overkomt als ik bedoel.

Ik heb je even mijn voorbeeld erbij gedaan:

Afmetingen.jpg

mooi dat je je geen zorgenhoeft te maken over de steenslag op de motorkap....

zit je alleen met een puntgave motorkap.....

bumper vol met putten en

en beschadigde schermen

en dan praat ik niet over de kans van krassen als het ding erop en eraf moet...

mijn mening is duidelijk denk ik

groetjes

Ach jah, je kunt je voorbumper, zijschermen en skirts ook nog laten beplakken voor anti-steenslag folie.

Wat je maar net wilt he zullen maar zeggen.

Terug
Naar boven