@Senatorman wrote:Mooie meeting, Mooie foto's Ga me best doen om volgend jaar ook aanwezig te kunnen zijn.
Zou mooi zijn :thumb
@vectra ake wrote:Mooie foto's
Was een mooie opkomst , en mooie wagens gezien natuurlijk
De j opc :wub wat een raket was me dat , zei nog zou ik niet vlug de motor er uit draaien,
en wisselen met een a14xer uit mijn j , valt Ommens niet op :lol: :lol:
Vectra Ake, heel mooie Astra J heb je! Ik vind de kleur echt schitterend, had 'm nog nooit eerder gezien op een Astra J
@Silver wrote:RISL, waar blijft jou reactie?
heb je helaas niet gezien vandaag.
Sorry, beetje laat, was gisteravond helemaal gaar
Ben in de bank in slaap gevallen bij de F1, dat wil wat zeggen hoor
Heb jou ook niet gezien, wel je Astra, ziet er netjes uit!
Iedereen ontzettend bedankt voor de gezelligheid, zonder bezoekers is het niets, dus met z'n allen maken we zo'n leuke meeting. En het was ook ontzettend lekker weer, zonnetje en wat wind erbij zodat het niet gloeiend heet was.
Veel mooie wagens, meer diversiteit dan vorig jaar zowel gloednieuwe (de Astra J's en Insignia) tot het oudere spul (Commodore, Rekord) en alles wat daar tussen zit (Manta's, Kadettjes, Astra's, Vectra, Corsa's, Tigra's enzovoort).
En dit jaar ook een hoop snel spul: Astra G, H en J OPC, F GSi en een aantal C20LET's. En natuurlijk die 400 replica's van de Manta en Ascona.
Hopelijk groeien we volgend jaar weer iets (vorig jaar geschat 40 auto's, dit jaar geschat 60 auto's).
Van mij persoonlijk mag er wat meer oud spul bij, zodat we een betere balans krijgen en er voor ieder wat wils is.
Mocht iemand een foto willen, pm me dan met je mailadres en van welke auto je een foto wilt.
Ik heb een hoop op de foto, helaas niet alles.