• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

@RISL wrote:Die had ik van de stoet op de vorige meeting ook hoor ;)

Zag het net ja!

Was al flink op zoek vorig jaar maar kon ze toen niet vinden, nu heb ik er inderdaad wat gevonden :D

Lijkt me wel mooi, waar in brabant is het?

Zal eerst nog is even flink wat aan me opeltje doen anders durf ik niet te komen

Waar kom je vandaan?

Vorig jaar waren er forummers uit Friesland en Groningen op onze meeting, das pas een eind weg ;)

Ja dat is zeker een eind weg, maar aangezien ik 19 ben en hij nou niet bepaald enorm zuinig is...

Maar ik heb het er zeker wel voor over!

Ik kom zelf uit Overloon, Breda is ongeveer 124Kilometer... dus anderhalf uur rijden vind ik nogal behoorlijk haha :jerry

Tja, één voordeel, Sevenum is voor jou dan weer een heel stuk dichterbij dan voor mij.

En die wil je ook zeker niet missen.

Nou, die 124km is het waard hoor, neem dat maar van mij aan.

Misschien een broodjes en koffie-exploitant dit jaar? En anders iemand prive die deze taak op zich kan nemen?

We hebben tegenwoordig de grootste jumbo van nederland op hemelsbreed 300 meter afstand.

De mc'donalds is ook de straat uit en je bent er.

Lijkt mij dus niet echt nodig?

De bedoeling is dat de meeting gratis blijft, een kar met eten/drinken kost geld, en zal voor problemen zorgen met een vergunning.

Jumbo zit zo dichtbij, en de Mac zit om de hoek.

Zelf je natjes en droogjes meenemen kan natuurlijk ook nog!

Of Kurtmanta met zijn BBQ laten komen :wub

Helemaal mee eens.

De Jumbo foodmarket (compleet met restaurantje) zit vlakbij en de McDonalds ook.

Entree willen we graag voorkomen.

Leuk dat jullie weer van plan zijn een Brabantmeeting te organiseren bij NAC Breda :)

Ik ben er dan ook weer bij, zeker weten :) :)

Mijn voorkeur ?

Op een zaterdag in augustus.

Rik ;)

@RISL wrote:Klopt, maar de kans is groter dat het lekker weer is.

Vorig jaar was er regen voorspeld en kwamen er daardoor helaas minder mensen dan er hadden toegezegd te zullen komen. Uiteindelijk was het heerlijk weer met op het eind een spatje regen. En er waren dik 50 auto's, niet slecht voor een eerste keer.

En niet te vergeten: mensen kwamen uit heel het land met hun Opel :thumb

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:Klopt, maar de kans is groter dat het lekker weer is.

Vorig jaar was er regen voorspeld en kwamen er daardoor helaas minder mensen dan er hadden toegezegd te zullen komen. Uiteindelijk was het heerlijk weer met op het eind een spatje regen. En er waren dik 50 auto's, niet slecht voor een eerste keer.

En niet te vergeten: mensen kwamen uit heel het land met hun Opel :thumb

Rik ;)

Dat was echt heel gaaf inderdaad, dat jij en Helmer zo'n eind zijn gereden.

Blijkbaar is het bevallen :thumb

@KadAstra-EF wrote:Leuk dat jullie weer van plan zijn een Brabantmeeting te organiseren bij NAC Breda :)

Mijn voorkeur ?

Rik ;)

Rik, kom je dit keer dan met het Kadettje? Dan kunnen we een aparte afdeling maken: E-Kadettjes :wub

@midnight black wrote:@KadAstra-EF wrote:Leuk dat jullie weer van plan zijn een Brabantmeeting te organiseren bij NAC Breda :)

Mijn voorkeur ?

Rik ;)

Rik, kom je dit keer dan met het Kadettje? Dan kunnen we een aparte afdeling maken: E-Kadettjes :wub

Ja, ik denk het wel (weet het bijna wel zeker) dus reserveer maar een plekkie naast die van jou dan :)

Rik ;)

Terug
Naar boven