• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

even misschien BELANGERIJK om te informeren. of je een vergunning nodig heb om dit organiseren ivm een meeting vanafgelopen weekend in waalwijk. zie bericht:

Politie beëindigt illegaal auto-evenement in Waalwijk

Laatst gewijzigd: zondag 21 april 2013 - 12:20 | Auteur: Yoeri Nijs

WAALWIJK - De politie heeft zaterdagavond een einde gemaakt aan een ontmoeting van ongeveer 250 autoliefhebbers in Waalwijk. Er was geen vergunning aangevraagd.

Het ging om een evenement van de Lifestyle Tuning Community. De liefhebbers van gepimpte auto's kwamen om acht uur bij elkaar, maar hadden daarvoor geen toestemming. Burgemeester Nol Kleijngeld besloot daarom om de ontmoeting te beëindigen.

De deelnemers verlieten volgens de politie rustig het terrein. Er waren geen incidenten en ook was er geen overlast voor buurtbewoners..

de kans is groot dat je zonder vergunning niks meer mag organiseren op openbare terreinen,

Maar..............

Stonden die lui in Waalwijk op gemeentegrond (openbaar) of een priveterrein ?

De Brabantmeeting van 2012 was namelijk op priveterrein en dus kan de gemeente je niks maken.

Rik ;)

Rick zullen binnenkort een datum prikken. Dan maken we de flyer definitief en daarop zal de definitieve datum vermeld worden.

Ik zal ook wel eventjes komen kijken, woon toch vlakbij.

X aantal jaar geleden ben ik ook wel eens bij een meeting geweest op het terrein van de MCdonalds, is wel eens leuk om weer te zien.

Ik hou het ook even in de gaten :thumb Hopelijk kom ik dan met een vectra c mocht me astra verkocht zijn :angel

Rick zullen binnenkort een datum prikken. Dan maken we de flyer definitief en daarop zal de definitieve datum vermeld worden.

Waar ga je die datum bekend maken? In een nieuw topic of in dit topic?

Ik heb ook intresse, Breda is maar een kwartiertje rijden voor mij.

Is lang geleden voor mij, maar ik heb er eigenlijk wel weer eens zin in.

Vroeger regelmatig naar meetings geweest van de Mitsubishi owners club met mijn Coltje GTi.

Sindsdien met de Vectra,s niet meer gedaan.

@RISL wrote:De definitieve datum komt in dit topic te staan :thumb

En dat is.................................................................................................................................

(tijd van vergaderen is nu wel voorbij hoor :jerry )

Rik ;)

Ik denk dat Rick een weekje weg is, aangezien mijn pm nog niet gelezen is.

Datum volgt asap.

Oké, maar ondertussen gaat het inplannen van (grote-) meets door..

Ik denk dus dat het wel belangrijk is tijdig een datum te hebben, anders kan er niet gegarandeerd worden dat we (lees: TT/CT) weer zo'n mooie opkomst hebben...

Tja, ik kan Rick niet anders bereiken dan per mail of per pm.

Hopen dat hij snel reageert.

Terug
Naar boven