• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Als zo'n dag verder gratis is, vind ik 30 euro uitgeven aan benzine ook niet echt een probleem. Meeste dagjes uit zijn duurder.

Alhoewel afreizen naar én hoogeveen én breda misschien wat veel is. Ik zie wel hoe dik de portemonnee is tegen die tijd

Die editie (2013) heb ik gemist maar die van 2012 was prima !

Het loont echt om 5 uren in de auto te zitten voor deze meeting.

Rik :D

gaat me ook niet om die 5 uur in de auto (zal voor mij iets minderr zijn) maar kost mij aardig wat aanbenzine.

heb ik er ook wel voor over.. maar dan moet je het wel hebben ;)

hoor momenteel van alle kanten dat ik best een dure auto heb :P

10 euro is 50 km bij mij zo ongeveer, met een volle tank kom ik waarschijnlijk niet heen en weer.

snelweg km zijn zuiniger, dat scheelt wel weer dan.

we zullen zien, ik hoop tegen die tijd een dieseltje te hebben ;)

@soepkiepe wrote:10 euro is 50 km bij mij zo ongeveer, met een volle tank kom ik waarschijnlijk niet heen en weer.

10 euro is 50km?? hoe beredeneer jij hoe ver je kan?

hoeveel liter kan er in de tank?

ik rij met mijn auto van huis naar Beverwijk, en weer terug, op nog geen halve tank.

das ongeveer 3, 3.5 uur rijden, 300 KM. (met geluk dan, kan net iets meer zijn, als ik een zware voet heb.)

breda is dus voor mij ongeveer even ver. zo bereken of ik het redt of niet. :thumb

dat het genoeg aan benzine kost, klopt, daar let ik idd wel op.

maarja, als ik geen benzine koop, loopt de economie ook vast.

want wie niets koopt, houdt de welvaart natuurlijk ook tegen. :jerry

Bedankt voor de leuke reacties!

Hoop dat er zoveel mogelijk mensen zijn, maar iedereen moet voor zichzelf bepalen of je kunt komen of niet.

Ik zal ook nog wat foto's van eerdere edities posten later dit weekend.

we zullen zien, ik ga er verder ook niet over door, laten we lekker ontopic blijven.

lijkt me in ieder geval wel een gezellige meeting daar ;)

Jep, hij staat er weer op. Ben door allerlei omstandigheden nog niet toegekomen aan het maken van een flyer.

Zodra ik die heb, pm ik je met de vraag of jij 'm ook weer wilt verspreiden :thumb

Datum en locatie is bekend.

Datum is 22 juni, locatie is Grenssteen 11 in Breda (zelfde als voorgaande jaren).

We hopen opnieuw op een grote opkomst.

Mocht het uitkomen tegen die tijd was ik wel weer vanplan te komen.

Hopenlijk krijgen ik weer het zelfde groepje mee als voorig jaar, toen stonden we met een Astra-, Zafira- en Corsa OPC, Astra GSI, Astra Turbo en ik zelf met de Astra Station Turbo.

588IMG_20130624_WA0006.jpg

Was een gezellig daagje zo, goed weer gehad, wat mij betreft dit jaar weer zo.

Groeten Sebas.

Dat was inderdaad een heel mooie groep! Iedereen is welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik zal dit jaar eens proberen er bij te zijn (wordt dan de eerste)

is toch maar 5 min als het niet minder is :)

Tot dan

Ik ben er dit jaar ook weer, vorige jaar mijn eerste(ook de enige :lol: ) en was zeer geslaagd.

Gezellige sfeer en zeker genoeg te bekijken, dus hij staat weer in de agenda. :thumb

Terug
Naar boven