• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Nog minder dan 2 weken.

Ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke opkomst. Hopelijk hebben we weer mooi weer, zoals het er nu uit ziet op de lange termijn verwachting is de temperatuur prima met mogelijk wat regen, maar goed, dat is maar een voorspelling natuurlijk.

hoogst waarschijnlijk aanwezig als die apk goed gekeurd is

20hojh3.jpg

De sedanversie van de Corsa A werd officieel de Corsa TR genoemd. Ik vind het hele leuke wagens om te zien, zeker met brede stalen velgen en lekker plat op z'n buik.

aha oke dan, weer iets geleerd vandaag, hopelijk ligt die wel op zn buik met verbreed staal voordat ik naar de meet ga

@RISL wrote:De sedanversie van de Corsa A werd officieel de Corsa TR genoemd. Ik vind het hele leuke wagens om te zien, zeker met brede stalen velgen en lekker plat op z'n buik.

Ik hoop dat je een Kadett E "Life" ook erg leuk vind om te zien want de kans is groot dat ik OOK kom.

Mits het een beetje fatsoenlijk weer is :)

Rik :D

Kadett E ook leuk ja. Er komen een aantal E Kadetts, o.a. een aantal cabrio's.

Zo vaak zie je ze niet meer, terwijl het in mijn ogen een heel leuke youngtimer is.

Houd dan maar een plaatsje voor me E vrij dan. :wors

Ik denk dat ik er tussen 13:00 en 13:30 uur wel ben.

Ga om 11:00 van huis :)

Ik weet niet of Helmer komt, anders zou je met hem 'concurreren'.

Druk anders je tel eens op nul voordat je vertrekt?

Ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel km je moet rijden tot onze meeting.

Dat is "om de hoek" inderdaad :jerry

In 2012 was ik er ook, toen was het super. Ik ging ook als laatste weg zo beetje.

Dus ja, ik heb het ervoor over :wors

ik zit er nog steeds aan te denken om te komen..

maar hoe meer meetings ik pak, hoe minder ik doe aan de Astra...

en de Corsa begint nu ook al te vragen om zijn TLC, lekke uitlaat (2 plekken....)

dus jah...

@ Rik, als ik mee ga, kan ik onderweg aanhaken? :jerry

@KadAstra-EF wrote:Volgens de TomTom is het tussen de beide postcodes 248 kilometer en 2:37 uur rijden enkele reis.

Ik vind het wel heel stoer dat je gewoon 5 uur rijdt om er bij te zijn. Je Kadett wordt toch niet ontsiert door zo'n zelfde vlaggetje als in de Astra? ;)

Terug
Naar boven